Ο 1.600άρης turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό δεν έχει τη δύναμη να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του μοντέλου στο δρόμο.

Ο 1.600άρης turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό δεν έχει τη δύναμη να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του μοντέλου στο δρόμο.

Κινητήρας: Του λείπει η δύναμη

35.044 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2012)

Στην περίπτωση της 114i το όνομα δε λέει όλη την αλήθεια. Και αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι κάτω από το καπό βρίσκουμε μια de-tuned (αποδυναμωμένη) έκδοση του γνωστού κινητήρα της 116i, που για την περίσταση αποδίδει 102 ίππους και 180 Nm ροπής. Επί της ουσίας έχουμε τον ίδιο 1.600άρη turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 34 λιγότερους ίππους και μέχρι 60 Nm λιγότερα (ελέω overboost), καταναλώνοντας όμως ακριβώς τα ίδια (5,5 λτ./100 χλμ.) και εκπέμποντας τους ίδιους ρύπους (129 γρ./χλμ.) με την 116i. Μαζί με αυτά τα νούμερα, ίδιο παραμένει και το βάρος που έχει να διαχειριστεί, το οποίο φτάνει τα 1.300 κιλά. Έτσι είναι λογικό ότι θυματοποιούνται οι επιδόσεις. Ίσως όχι τόσο η επιτάχυνση από στάση που σταματάει στο αξιοπρεπέστατο 10,8 δλ. (για το 0-100). Εκεί που υπάρχει πρόβλημα είναι στις ρεπρίζ. Για να αξιολογήσουμε τα μεγέθη πρέπει να κάνουμε τη σύγκριση με την 116i. Έτσι στο 60-100 με 5η η διαφορά ξεπερνάει τα 3 δευτερόλεπτα, ενώ στο 80-120 με 5η και 6η οι διαφορές φτάνουν τα 5 και 9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Γεγονός που φαίνεται και στο δρόμο, καθώς με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο από την 114i λείπει η δύναμη. Φυσικά το μοτέρ παραμένει εξαιρετικό και ποιότητα και γραμμικότητα, ενώ το νούμερο της μέσης εργοστασιακής κατανάλωσης δεν μοιάζει άπιαστο υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN