Ποιότητα, πολυτέλεια και οικονομία! Η νέα Α-Class δεν σταματά να μας εκπλήσσει.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ποιότητα, πολυτέλεια και οικονομία! Η νέα Α-Class δεν σταματά να μας εκπλήσσει.

Δοκιμή: Mercedes A180 CDI

83.375 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2012)

Χάρη στον εξαιρετικό turbodiesel των 1.500 κ.εκ., η A-Class κερδίζει τα εύσημα και στην οικονομία, αφού εκτός από χαμηλή κατανάλωση προσφέρει και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

+ Εμφάνιση, ποιότητα, τεχνολογία, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά,οικονομία, απαλλαγή από τέλη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Θόρυβος κινητήρα ψηλά, χώρος αποσκευών

Η νέα A-Class έχει μπει δυναμικά στη μάχη των premium μικρομεσαίων. Με δυναμική εμφάνιση, αλλά και ουσιαστικά πλεονεκτήματα, όπως η ποιότητα, η ασφάλεια και η τεχνολογία, η A-Class φλερτάρει επιτυχημένα με την κορυφή. Στα παραπάνω καταλήξαμε δοκιμάζοντας την βενζινοκίνητη Α180, ωστόσο στα χέρια μας ήρθε και η πετρελαιοκίνητη A180 CDI, που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.


Η Mercedes-Benz  είναι μια φίρμα με παράδοση στους πετρελαιοκινητήρες και σίγουρα δεν περιμέναμε λίγα από τη χειροκίνητη A180 CDI.
Να σημειωθεί πως, η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου διαθέτει κινητήρα 1.461 κ.εκ. 109 ίππων, ενώ εκείνη που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει κινητήρα 1.796 κ.εκ, ίδιας απόδοσης.


Δείτε ένα αποκαλυπτικό video της νέας Mercedes A-Class


Θ(Α)ύμα γεύση

Η μόνη εξωτερική οπτική διαφοροποίηση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης που δοκιμάσαμε, έχει να κάνει με το λογότυπο Α180 CDI στο πίσω μέρος και όπου CDI βάλτε τα αρχικά των λέξεων Common-Rail Direct Injection. Από εκεί και πέρα, η πετρελαιοκίνητη A-Class είναι το ίδιο κομψή και δυναμική, όπως τη γνωρίσαμε στην έκδοση βενζίνης. Το καλό φυσικά με την πετρελαιοκίνητη έχεις σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης μιας και η μέση κατανάλωση καυσίμου, όπως ανακοινώνει η κατασκευάστρια εταιρεία, είναι μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. (αντί 5,5 λτ./100 χλμ. για την βενζίνη). 


Το ακόμα καλύτερο είναι πως, με εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ. από τον κινητήρα, ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι απαλλαγμένος από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας. Από την άλλη όμως, η τιμή αγοράς της είναι πιο… τσιμπημένη στα 26.500 ευρώ, ήτοι 2.600 ευρώ περισσότερα από τη βενζινοκίνητη Α180. Φυσικά, αν κάνετε πολλά χλμ. ετησίως η επιλογή της  Α180 CDI είναι μονόδρομος!

Toyota
moto