Ο κινητήρας της A180 CDI είναι ιδιαίτερα οικονομικός (3,8 λτ./100 χλμ.) και εκπέμπει μόλις 98 γρ. CO2/χλμ.

Ο κινητήρας της A180 CDI είναι ιδιαίτερα οικονομικός (3,8 λτ./100 χλμ.) και εκπέμπει μόλις 98 γρ. CO2/χλμ.

Κινητήρας - Επιδόσεις: Πολλά κερδίζεις, λίγα χάνεις

83.374 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2012)

O 4κύλινδρος, 8άλβιδος πετρελαιοκινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία άμεσου ψεκασμού common rail, διαθέτει τούρμπο με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας και αποδίδει 109 ίππους. Το σημαντικότερο είναι όμως η προσφορά 260 Nm ροπής από τις 1.750 μέχρι τις 2.500 σ.α.λ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην πράξη, ο κινητήρας κινεί σβέλτα το βαρύ πολυτελές μικρομεσαίο, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 7,9/12,7 δλ και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 11,8/14,7 δλ.). Σε σχέση με την A180, η πετρελαιοκίνητη A180 υστερεί 2,2 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα, αλλά είναι ισάξια ή και γρηγορότερη στις ρεπρίζ, που αξίζουν στην καθημερινή οδήγηση. Ο κινητήρας «ακούγεται» στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές, αλλά δεν παρουσιάζει σημαντική υστέρηση απόκρισης στις χαμηλές στροφές εμφανίζοντας ένα ευρύ για πετρελαιοκινητήρα, φάσμα λειτουργίας. Ένα ακόμα του πλεονέκτημα είναι ο μικρός, σχετικά, κυβισμός και φυσικά δε θα ξεχάσουμε να αναφέρουμε ξανά την χαμηλή κατανάλωση των 3,8 λτ. και την απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

ELASTIKA 2024
moto