Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Πιο κατασταλαγμένο και ώριμο από ποτέ, το νέο Civic.

Το εσωτερικό του Civic είναι εξαιρετικό ποιοτικά και χωροταξικά, ενώ ταιριάζει με το σπορ χαρακτήρα που αποπνέει στο δρόμο το μικρομεσαίο της Honda.

Honda Civic

59.232 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2012

«Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Αυτό είναι σίγουρο και ισχύει και στην περίπτωση του νέου Honda Civic 9ης. Αυτό που σήμερα αντικρίζουμε είναι ένα σχήμα που πατάει πάνω στα ίδια μοτίβα, αλλά δείχνει πιο κατασταλαγμένο και ώριμο, χωρίς να χάνει σε εντυπωσιασμό. Στην ουσία του είναι πιο μακρύ (+29 χλστ.), ελαφρά πιο φαρδύ (+5 χλστ.) και πιο χαμηλό (-20 χλστ.) από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ, όπως αναφέρει η Honda, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική. Στο εσωτερικό, η προσπάθεια εντυπωσιασμού του παρελθόντος, έχει μετριαστεί για ένα σχέδιο που είναι πιο συμβατικό, αλλά αποπνέει προσωπικότητα. Ωστόσο, η σημασία έχει δοθεί στην αναβάθμιση της ποιότητας και διατήρηση της ευρυχωρίας. Η πράξη δικαιώνει τη θεωρία σε όλα τα επίπεδα, τόσο αναφορικά με τους χώρους πίσω, όσο και σχετικά με το χώρο αποσκευών. Αυτός παραμένει κορυφαίος για την τάξη μεγέθους και την κατηγορία, με 477 λίτρα. Όσον αφορά στους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει το μοτέρ 1,4 i-VTEC με 100 ίππους, το οποίο είναι τεχνολογίας Euro 5, καταναλώνει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 129 γρ./χλμ. και είναι εφοδιασμένο, όπως και οι άλλοι κινητήρες, με το σύστημα Start&Stop που η Honda ονομάζει Idle Start&Stop, ενώ έχει δεχτεί τις περιποιήσεις των μηχανικών για λιγότερες τριβές κατά τη λειτουργία. Με εκπομπές κατά 10% χαμηλότερες εμφανίζεται ο 1,8 i-VTEC των 142 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι, εκτός από το Idle Start&Stop, η Honda εφαρμόζει και το σύστημα Eco Assist, που μέχρι τώρα απαντούσε μόνο στα υβριδικά της. Η οδική συμπεριφορά έχει παραμείνει σφιχτή, αλλά πλέον περνάει μέσα από ένα φίλτρο άνεσης, που έχει αναβαθμίσει όλη την εικόνα του μοντέλου, με την ποιότητα κύλισης να συναγωνίζεται τους καλύτερους της κατηγορίας. Αναβαθμισμένη είναι και η αίσθηση από το σύστημα πέδησης, ενώ είναι άξια εκτίμησης η μελέτη ηχομόνωσης που επιτρέπει μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό και έχει συμβάλει στη βελτίωση του δείκτη NVH (Noise Vibration Harshness).
Τιμή από (ευρώ) 16.800
Όφελος απόσυρσης (ευρώ) 960