Ο 1,4 Turbo Ecotec των 140 ίππων, προσφέρει καλές επιδόσεις με αυξημένη (στην πράξη) κατανάλωση, ενώ έχει τραχιά λειτουργία όταν πιέζεται.

Ο 1,4 Turbo Ecotec των 140 ίππων, προσφέρει καλές επιδόσεις με αυξημένη (στην πράξη) κατανάλωση, ενώ έχει τραχιά λειτουργία όταν πιέζεται.

Κινητήρας: Ισχυρός και όχι πολύ οικονομικός

23.053 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2013)

Στην έκδοση της δοκιμής το Mokka εξοπλίζεται με τον 1.400άρη turbo κινητήρα της Opel (GM) με 140 ίππους και 200 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό έχει εδώ να κινήσει 1.350 κιλά αμαξώματος που είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV, αλλά και λιγότερα (κατά 100 κιλά) από το Opel Astra – το οποίο εξοπλίζει επίσης. Το αποτέλεσμα είναι οι καλές επιδόσεις, εφάμιλλες του μεγαλύτερου (και ισχυρότερου) ανταγωνισμού των μικρομεσαίων SUV. Η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική, αν και η λειτουργία του μοτέρ γίνεται τραχιά στις υψηλές ταχύτητες.

Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Opel (6,4 λτ./100 χλμ) είναι μία από τις πιο χαμηλές των αυτοκινήτων του είδους με ανάλογες τεχνικές προδιαγραφές, ωστόσο στην πράξη ο οδηγός δύσκολα θα δει κάτω από 9,0 λτ./100 χλμ. στο trip computer, σε μεικτές συνθήκες κίνησης. Σε κάθε περίπτωση το μοτέρ μοιάζει να ταιριάζει απόλυτα στο νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου, χαρίζοντάς του σπιρτάδα στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Τέλος, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση αλλά μέτρια ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL