Βέρα Ιταλίδα, η Giulietta κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο εμφανισιακά, όσο και στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βέρα Ιταλίδα, η Giulietta κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο εμφανισιακά, όσο και στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

Alfa Romeo Giulietta: Με υποδειγματική οδική συμπεριφορά

47.348 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2012)

H Giulietta προσφέρει όλα τα τυπικά γνωρίσματα μιας «Alfa» όπως δυναμική εμφάνιση, μοντέρνο χαρακτήρα και πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο. Παράλληλα, στο δρόμο διατηρεί τη σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo, ενώ την ίδια ώρα, είναι και πολιτισμένη, αφού είναι μεν σφιχτή αλλά όχι κουραστική. Επίσης, το εσωτερικό της διακρίνεται για την ξεχωριστή του αισθητική και τη στιβαρή συναρμογή, αλλά οι χώροι είναι μέτριοι πίσω.

Για εκείνους που θα προσανατολιστούν στους ντίζελ κινητήρες, έχουν να επιλέξουν μεταξύ του 1.600άρη των 105 ίππων και του ισχυρού 2λιτρου των 170 ίππων με τα πλούσια αποθέματα ροπής και την πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Πιο προσγειωμένος για τα ελληνικά δεδομένα κινητήρας είναι ο 1,6 diesel, με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό καυσίμου, common rail. Το σύστημα ψεκασμού αποτελεί αναβάθμιση της δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2003 και βελτιώθηκε περαιτέρω το 2009. Στην πράξη το μοτέρ μοιάζει να ολοκληρώνει ιδανικά το ζωηρό ταμπεραμέντο του μοντέλου. Φυσικά, το μέγεθος που παίρνει πρωτίστως τα… εύσημα είναι η ροπή που, ούτε λίγο, ούτε πολύ, φτάνει τα 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ..


Πλούσια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του εμφανίζει ο 2λιτρος diesel της Giulietta, προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Πλούσια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του εμφανίζει ο 2λιτρος diesel της Giulietta, προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αυτό προσφέρει σχετικά καλή απόκριση του κινητήρα κοντά στις… 1.000 στροφές, αίσθηση η οποία βελτιώνεται με την εμπλοκή της λειτουργίας Dynamic, στο γνωστό DNA της Alfa. Από εκεί και πάνω και μέχρι λίγο μετά τις 3.000 σ.α.λ., ο κινητήρας σεληνιάζεται, προσφέροντας μεστή δύναμη και χαρακτήρα στο σύνολο, ειδικά εφόσον χρησιμοποιούνται οι ενδιάμεσες σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου, που είναι ακριβές και γρήγορο στις αλλαγές του.

Από εκεί και πάνω, δεν υπάρχει λόγος να πιέζεται το μοτέρ, ενώ οι 2 τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου είναι αραιές σε κλιμάκωση, βοηθώντας την κατανάλωση στο ταξίδι. Έτσι κι αλλιώς, αυτή ανήκει στα δυνατά σημεία του μοντέλου, εφόσον η μέση τιμή της δεν ξεπερνάει τα 4,4 λτ./100 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η λειτουργία του συνόλου είναι πολιτισμένη, με το θόρυβο να παραμένει μπάσος αλλά με ένα «αγωνιστικό» τρόπο που ταιριάζει στο χαρακτήρα του μοντέλου.

Ο δίλιτρος Multijet πετρελαιοκινητήρας της Giulietta, με τη σειρά του, κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με την μεστή δύναμη, την πολύ καλή του απόδοση έως και σχεδόν τις 5.000 στροφές, την άπλετη διαθέσιμη ροπή (350 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. με την επιλογή Dynamic στο σύστημα Alfa D.N.A.) και παράλληλα, την πολιτισμένη λειτουργία του.

Hyundai
vw