Το Fiesta, που ήταν ήδη ένα από τα πιο οδηγικά ευχάριστα μικρά μοντέλα, δείχνει ακόμα καλύτερο στην ανανεωμένη του εκδοχή.

Το Fiesta, που ήταν ήδη ένα από τα πιο οδηγικά ευχάριστα μικρά μοντέλα, δείχνει ακόμα καλύτερο στην ανανεωμένη του εκδοχή.

Στο δρόμο –Ευχάριστο και δυναμικό

35.864 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2012)

Η καλή θέση οδήγησης και η ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό είναι το ορεκτικό για την ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που προσφέρει το ανανεωμένο Fiesta με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα. Στην παρουσίαση ήταν διαθέσιμη μόνο η τρίθυρη έκδοση των 125 ίππων. Χωρίς κραδασμούς, με αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ο πολιτισμένος κινητήρας δείχνει το ιδανικό ταίρι στο δυναμικό πλαίσιο του Fiesta.

Eίναι δυνατόν να οδηγείς σχεδόν παντού με 3η σχέση από το ρελαντί και παρότι θα θέλαμε και μια 6η στο μακρύ κιβώτιο (η Ford για λόγους κόστους και βάρους την αποφεύγει) με τον πολύ καλό επιλογέα η έλλειψη δε γίνεται αισθητή. Για την οικονομία καυσίμου πάντως επιφυλασσόμαστε γιατί στον υπολογιστή ταξιδίου δεν είδαμε ενδείξεις που να πλησιάζουν έστω τις υποσχέσεις της Ford.

Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ακόμη καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα στη θέση της ευθείας, τη στιγμή που οι νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση έχουν βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου. Στρίβει με αμεσότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και πριν προλάβεις να το σκεφτείς έχεις βρεθεί στην επόμενη στροφή. Με καλύτερη ποιότητα κύλισης, μειωμένα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, δυναμικά σε αίσθηση πηδάλια και αποτελεσματικά φρένα, το ανανεωμένο Ford Fiesta έδειξε ακόμα και στη βροχερή Ρώμη να διατηρεί και με το παραπάνω το πλεονέκτημα που είχε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN