Στο δρόμο το Mii εμπνέει σιγουριά, είναι άνετο, φιλτράρει σωστά τις εδαφικές ανωμαλίες και παραμένει ευέλικτο.

Στο δρόμο το Mii εμπνέει σιγουριά, είναι άνετο, φιλτράρει σωστά τις εδαφικές ανωμαλίες και παραμένει ευέλικτο.

Συμπέρασμα

33.182 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2012)

Στη βασική τιμή των 8.750 ευρώ, η SEAT αποφάσισε να μην προσφέρει ηλεκτρικές ευκολίες, αλλά να περιλάβει στον βασικό εξοπλισμό του Mii, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) αλλά και 4 αερόσακους (2 μετωπικούς και δύο κεφαλής-θώρακος). Αυτή η επιλογή είναι κατά τη γνώμη μας ψύχραιμη και αποτελεί ένα συμπληρωματικό στοιχείο για το ότι, το Mii παίζει το ρόλο του πιο οδηγηκεντρικού μοντέλου από τα αντίστοιχα της VW και της Skoda. Αν ξεπεράσεις το φτωχό βασικό εξοπλισμό του και κάποια ατοπήματα στην εργονομία, το Mii δείχνει ώριμο για την κατηγορία του, τόσο αναφορικά με την οδική του συμπεριφορά, όσο και αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής, ενώ είναι άνετο, με ικανό και οικονομικό κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center