Το τράβηγμα του 1,6 ΗDi στις χαμηλομεσαίες στροφές είναι αξιοζήλευτο και αυτό συμβάλλει στις πολύ καλές ρεπρίζ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το τράβηγμα του 1,6 ΗDi στις χαμηλομεσαίες στροφές είναι αξιοζήλευτο και αυτό συμβάλλει στις πολύ καλές ρεπρίζ.

Κινητήρας- Επιδόσεις: Γερό τράβηγμα και οικονομία από τον HDi

89.413 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2012)

Ο κινητήρας 1,6 HDi, που κινεί το 301, αποδίδει 92 ίππους, αλλά έχει τονισμένα χαρακτηριστικά ροπής με 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη είναι κάπως θορυβώδης στις υψηλές στροφές, αλλά στις χαμηλομεσαίες εμφανίζει εντυπωσιακό τράβηγμα. Σε συνδυασμό με το πεντάρι κιβώτιο και το ελαφρύ σχετικά αμάξωμα, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,3 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 12,1 δλ.), τη στιγμή που και το κλασσικό 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά καλό με 10,8 δλ. (τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα). Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η οικονομία καυσίμου, αφού τα 4,3 λτ./100 χλμ. (112 γρ. CO2/χλμ.) είναι μια κορυφαία τιμή για την κατηγορία.


Θορυβεί ψηλά, αλλά ο 1,6 HDi κινητήρας του 301 είναι ιδιαίτερα οικονομικός

Θορυβεί ψηλά, αλλά ο 1,6 HDi κινητήρας του 301 είναι ιδιαίτερα οικονομικός

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center