Η ποιότητα κύλισης και το φιλτράρισμα της ανάρτησης είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, ενώ το ρυθμιζόμενη (σε υποβοήθηση) τιμόνι, χάνει σε πληροφόρηση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ποιότητα κύλισης και το φιλτράρισμα της ανάρτησης είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, ενώ το ρυθμιζόμενη (σε υποβοήθηση) τιμόνι, χάνει σε πληροφόρηση.

Οδική συμπεριφορά: κορυφαία άνεση, μέτριο τιμόνι

112.772 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2012)

Η όλη εικόνα του νέου CeeΆd έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με το παρελθόν του, αλλά έχει αλλάξει και προσανατολισμό στο δρόμο. Το προηγούμενο μοντέλο ήταν ξεκάθαρα ένα από τα σπορτίφ σημεία αναφοράς της κατηγορίας, με κοφτερό τιμόνι και σχετικά σφιχτή ρύθμιση από την ανάρτηση. Το υπάρχον CeeΆd μοιάζει ώριμο και κατασταλαγμένο οδηγικά. Αυτό σημαίνει ότι, προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και φιλτράρισμα των εδαφικών ανωμαλιών. Δεν κοπανάει πουθενά, παρά τους μεγάλους τροχούς, είναι πολύ ήσυχο, ενώ φαίνεται και πολύ στιβαρό στο δρόμο. Παράλληλα, τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και καλή απόδοση. Το αυτοκίνητο έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, γέρνει ελάχιστα, ενώ πλέει λίγο περισσότερο από ό,τι θα θέλαμε στις αλλαγές πορείας στον αυτοκινητόδρομο. Συνολικά, θα λέγαμε πώς έχει χάσει τη σπορτίφ ωμότητα του παρελθόντος και έχει γίνει πιο ποιοτικό και πιο άνετο, βαδίζοντας πλάι στα κορυφαία παραδείγματα της κατηγορίας (premium και μη). Το μόνο που μας έλειψε είναι η αμεσότητα του τιμονιού που έχει χάσει σε ακρίβεια και πληροφόρηση, παρά τη δυνατότητα επιλογής τριών βαθμίδων υποβοήθησης (Flex Steer).



200 διαθέσιμα στοιχεία για KIA  CEED
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Στις στροφές το νέο Ceed αναδεικνύει το πολύ στιβαρό του πλαίσιο και τα φαρδιά τoυ μετατρόχια, χαράσσοντας με αυτοπεποίθηση την τροχιά του.

Στις στροφές το νέο Ceed αναδεικνύει το πολύ στιβαρό του πλαίσιο και τα φαρδιά τoυ μετατρόχια, χαράσσοντας με αυτοπεποίθηση την τροχιά του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto