Tο στιβαρό πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, δίνουν θετικό πρόσημο στη συμπεριφορά του Megane.

Χωρίς ιδιαίτερους νεωτερισμούς, η εικόνα του εσωτερικού κερδίζει τις εντυπώσεις με την ποιότητα, την καλή συναρμογή και την εργονομία.

Η ευρυχωρία είναι ένα ακόμα σημείο αναφοράς για το ανανεωμένο Megane και τα 372 λίτρα της χωρητικότητας του αποθηκευτικού χώρου, κυμαίνονται σίγουρα πάνω το μέσο όρο της κατηγορίας.

Renault Megane

20.386 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/12/2012

Το πρόσφατο αισθητικό φρεσκάρισμα της νεότερης γενιάς Megane, στην ουσία είναι ένα ακόμα... ευπρόσδεκτο συστατικό, σε μια καλή συνταγή. Λίγες, αλλά ουσιαστικές πινελιές (ανασχεδιασμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας, νέας σχεδίασης ζάντες, στάνταρ φώτα ημέρας), που τονώνουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του γαλλικού μοντέλου, από την οποία -όπως φαίνεται και από το νέο Clio- η Renault έχει εμπνευστεί τη μελλοντική γκάμα της. Χωρίς ιδιαίτερους νεωτερισμούς, η εικόνα του εσωτερικού κερδίζει τις εντυπώσεις με την ποιότητα, την καλή συναρμογή και την εργονομία. Ο πίνακας οργάνων δεν έχει καμία αλλαγή και συνεχίζει να εντυπωσιάζει με το αναλογικό στροφόμετρο αριστερά και το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο, μαζί με τις ενδείξεις καυσίμου και θερμοκρασίας. Ουσιαστικές επεμβάσεις έχουν γίνει στις ταπετσαρίες και στο φινίρισμα των υλικών, καθώς στην αναδιάταξη των διακοπτών του ηχοσυστήματος.

Η ευρυχωρία είναι ένα ακόμα σημείο αναφοράς για το ανανεωμένο Megane και τα 372 (τιμή που με την αναδίπλωση των καθισμάτων αγγίζει τα 1.400 λτ.) λίτρα της χωρητικότητας του αποθηκευτικού χώρου, κυμαίνονται σίγουρα πάνω το μέσο όρο της κατηγορίας, προσφέροντας ουσιαστικές δυνατότητες εκμετάλλευσης, για έναν οικογενειάρχη. Το αδιαμφισβήτητο highlight του ανανεωμένου Megane, αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ κατά 25% σε σχέση με τον 1.6 16v 110 PS που αντικαθιστά, έχει μειωμένη κατανάλωση 25% σε σχέση, γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 1,7λιτ/100χλμ. και μείωση 39 γρ/χλμ στις εκπομπές CO2. Η Renault έχει τη λύση, προσφέροντας "καρδιά αθλητή", σε ένα δυναμικό, αλλά συνάμα και οικογενειακό αυτοκίνητο, με την προσθήκη στη γκάμα ενός νέου βενζινοκινητήρα 1,2 TCe, που με τη βοήθεια τούρμπο και άμεσου ψεκασμού (ο πρώτος της Renault) αποδίδει 115 ίππους και εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.). Η εξαιρετική λειτουργία του νέου κινητήρα καθορίζει, εν πολλοίς και την οδική συμπεριφορά του Megane. Το γαλλικό hatchback κινείται με περισσή σβελτάδα, για τον... σεβαστό όγκο του και στρίβει με την "αλαζονεία" ενός upper class μοντέλου, εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σταθερότητα. Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωρίς να δρέπει δάφνες καινοτομίας, "βγάζει τίμια το ψωμί της", χαρίζοντας στους επιβάτες άνετες μετακινήσεις, ενώ η έλλειψη υποστροφής και απώλειας πρόσφυσης, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας.

- Βασικός Εξοπλισμός

ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα, προβολείς ομίχλης

Τιμή από: 15.350 ευρώ με έκπτωση (14.390 ευρώ με απόσυρση)