• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όταν οι πόρτες του B-MAX ανοίξουν, τότε δημιουργείται ένα άνοιγμα 1,5 μέτρου, με αποτέλεσμα το φόρτωμα ογκωδών αντικειμένων να γίνεται πολύ εύκολα.

Ford B-MAX: Μέγιστη πρακτικότητα χωρίς μεσαία κολόνα

23.308 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/1/2013

Hκατηγορία των μικρών MPV έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλής, αφού τα μοντέλα της συνδυάζουν την ευελιξία, την οικονομία και την πρακτικότητα. Η τελευταία άφιξη στην κατηγορία είναι το νέο Ford B-MAX που ξεχωρίζει από όλα τα μοντέλα στην κατηγορία του και όχι μόνο. Ο λόγος είναι ότι, αφενός καταργείται η μεσαία κολόνα τελείως, αφετέρου έχει αντικατασταθεί η πίσω ανοιγόμενη πόρτα με συρόμενη. Έτσι, ουσιαστικά η πρόσβαση από την πλάτη του εμπρόσθιου καθίσματος και πίσω είναι απεριόριστη, όπως είναι και οι μεταφορικές ικανότητες. Με τη γλώσσα των αριθμών, το διαθέσιμο άνοιγμα ανάμεσα στις μπροστινές και τις πίσω κολόνες φτάνει συνολικά το 1,5 μέτρο. Μέσα μπορούν να φορτώνονται αντικείμενα μήκους 2,3 μέτρων, εφόσον πέσουν τελείως οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, αλλά και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού. Φυσικά, η έλλειψη ενός τέτοιου δομικού στοιχείου προκαλεί εύλογα ερωτήματα όσον αφορά στη στιβαρότητα και στην ασφάλεια του μοντέλου. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, οι μηχανικοί μετακίνησαν την ανθεκτική δομή του αμαξώματος από τις κεντρικές κολόνες και την ενσωμάτωσαν απευθείας στις πόρτες, θέλοντας να διασφαλίσουν άριστη προστασία στις συγκρούσεις και κυρίως τις πλευρικές. Το θετικό αποτέλεσμα αποδεικνύεται και από τα 5 αστέρια του EuroNCAP. Μεταξύ άλλων, αξίζει να αναφερθεί ότι, το B-MAX παραμένει ελαφρύ, για τα δεδομένα της κατηγορίας, οικονομικό, με καλές επιδόσεις και ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά.

Ξεχωρίζει γιατί
Γιατί αποδεικνύει πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, όσον αφορά στο συνδυασμό ασφάλειας και χρηστικότητας, αλλά και καθημερινής λειτουργικότητας στα σύγχρονα αυτοκίνητα.