Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ενισχύσουν την παρουσία του νέου Auris, να προσφέρουν ακόμη περισσότερη ευρυχωρία, άνεση και οδηγική ευχαρίστηση, αλλά και παράλληλα να τονίσουν τα μοναδικά ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα όπως π.χ. την παρουσία υβριδικής έκδοσης στη γκάμα. Η γκάμα κινητήρων του Auris είναι πλήρης με επιλογές στα 1,33 (99 ίπποι, μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 125 χρ./χλμ.) και 1,6 λίτρο (132 ίπποι, μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 138 χρ./χλμ.) για τους βενζινοκινητήρες, στo 1,4 λίτρο για το diesel (90 ίπποι, μέση κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 99 χρ./χλμ.), αλλά και το γνωστό Hybrid Synergy Drive υβριδικό σύστημα με μοτέρ βενζίνης 1,8 λίτρων (συνδυαστικής ισχύος 136 ίππων). Στις μειωμένες τιμές κατανάλωσης συμβάλλει και η σημαντικά μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος, με τον αεροδυναμικό συντελεστή (cd) να ξεκινά μόλις από 0,28. Όσο για το βάρος του αυτοκινήτου, αυτό αναμένεται να είναι ελαφρώς μικρότερο (έως και κατά 40 κιλά) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Για το νέο Auris, όπως και και τα άλλα μοντέλα της Toyota, ισχύει: