Με εντυπωσιακά φρένα, σίγουρο πάτημα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανέσεις, το υβριδικό Auris αναδεικνύεται σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας.

Με εντυπωσιακά φρένα, σίγουρο πάτημα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανέσεις, το υβριδικό Auris αναδεικνύεται σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας.

Στο δρόμο: Κορυφαία φρένα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης

32.135 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2013)

Ξεκινώντας από την πιο τρανταχτή και μετρήσιμη διαφορά σε σχέση με το παλιό μοντέλο, που είναι η επίδοση στα φρένα (100-0 μέτρα), όπου το νέο Auris σταματάει 7 (!) μέτρα πιο νωρίς (37,1 μέτρα), και περνώντας στις μετρήσεις θορύβου, όπου οι μετρήσεις δείχνουν 3 dB πιο ήσυχη λειτουργία, το νέο μοντέλο μοιάζει εντυπωσιακά βελτιωμένο στο δρόμο. Παρελθόν αποτελεί η τραχύτητα στην κύλιση, οι περίεργες κλίσεις στις στροφές, τα αβέβαια φρένα και το «άψυχο» τιμόνι του παλιού μοντέλου. Το νέο υβριδικό Auris ταξιδεύει ήσυχα, ακόμη και με πολύ υψηλές ταχύτητες, δε γέρνει, δεν πλέει, στρίβει με σιγουριά και φρενάρει με αυτοπεποίθηση. Είναι καλά μονωμένο, ενώ σου αφήνει όλο το χρόνο να εκμεταλλευτείς τα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος, κινούμενος με ηλεκτρική ενέργεια μέσα στην πόλη και κάνοντας πράξη τη χαμηλή του κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN