facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω

Διαβάστηκε από 38808 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2013

Η αγορά αυτοκινήτου πλέον βρίθει μοντέλων που μπορούν να καλύψουν κάθε αγοραστική ανάγκη. Εμείς σας προτείνουμε μερικά που διαθέτουν κάποια extra χαρακτηριστικά τα οποία αναμφίβολα, θα εκτιμήσετε δεόντως.


Μπορεί η μεγάλη συγκριτική δοκιμή μας να πραγματεύεται αυτοκίνητα πόλης, αυτό δεν σημαίνει όμως πως, δεν υπάρχει μερίδα του αγοραστικού κοινού που αναζητά ένα αυτοκίνητο το οποίο θα προσφέρει το κάτι παραπάνω. Με αφορμή τις νέες ελεύσεις μοντέλων (βλέπε Fiat Panda 4x4), σας παρουσιάζουμε τρία μοντέλα που θα ξεχωρίσουν την προσεχή χρονιά. 

Renault Clio 0,9 TCe: Ξεχωρίζει…
Τo Renault Clio πλέον πέρασε στην τέταρτη γενιά και είναι προικισμένο, τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο και των οδηγικών ικανοτήτων του. 

Το Clio αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για τη γαλλική φίρμα και πήρε τη σκυτάλη από το επίσης επιτυχημένο και θρυλικό 5άρι. Τα χρόνια πέρασαν και, έπειτα από τρεις γενιές και 12.000.000 πωλήσεις, η 4η γενιά του Clio είναι γεγονός. 

Δυναμική εμφάνιση
Οι Γάλλοι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό αμάξωμα που είναι αρκετά μεγαλύτερο από εκείνο του προκατόχου του, με το συνολικό μήκος να αγγίζει τα 4,06 μέτρα. Η σχεδιαστική φρεσκάδα είναι έκδηλη, με το μπροστινό μέρος και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που πλαισιώνονται από τα LED φώτα ημέρας να αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα. Το νέο λογότυπο της Renault δεσπόζει στη μεγάλη μάσκα, ενώ παρατηρώντας στα πλάγια το Clio, το μάτι θα εστιάσει στις ενσωματωμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, που προσδίδουν ένα τόνο 2πορτου κουπέ αυτοκινήτου. Το οπίσθιο μέρος του Clio, εντυπωσιάζει κι αυτό με την σειρά του, με τα ανάγλυφα φωτιστικά σώματα και τον πίσω προφυλακτήρα που θυμίζει διαχύτη. 

Εσωτερικό, user friendly
Το εσωτερικό του Clio είναι φρέσκο κι αν μη τι άλλο διαφορετικό για την κατηγορία του, αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά με καλή ποιότητα συναρμογής, πλην ελαχίστων σημείων. Στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται η οθόνη του συστήματος infotainment Media Nav, που διαθέτει όμορφα γραφικά και καλή ανάλυση, ενώ είναι εύχρηστο από την πρώτη επαφή με τον χρήστη. 

Κινητήρας διαμάντι
Στο Clio λανσαρίστηκε ο ολοκαίνουργιος κινητήρας των 3 κυλίνδρων και των 900 κ.εκ., η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 90 ίππους κι η ροπή τα 135 Nm. Το νέο Renault Clio απαλλάσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας μιας κι εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ, νούμερο που επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop, αλλά και του προαιρετικού συστήματος Eco. Αυτό ρυθμίζει τη λειτουργία του κινητήρα, αλλά και των περιφερειακών συστημάτων του (βλ. κλιματισμός) με στόχο τη βέλτιστη οικονομία. 

Οδική συμπεριφορά ποίημα
Η ανάρτηση καταφέρνει να συνδυάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός της καμπίνας των επιβατών, ενώ μόλις οι στροφές ξεκινήσουν το Clio, θα περάσει απροβλημάτιστα και σβέλτα από κάθε είδους καμπή. Το ESP δουλεύει διακριτικά και αποτάσσει κάθε υποστροφική τάση. Στον αυτοκινητόδρομο, το Clio αποδίδει επίσης καλά με κύριο χαρακτηριστικό την ευθυβολία, αλλά μελανό σημείο του είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται έντονος σε ταχύτητες ανώτερες των 120 χλμ/ώρα. 

Αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης
Η μοναδικότητα είναι κάτι που το λαχταρούν οι περισσότεροι. Με το νέο Clio έχεις την δυνατότητα να το φέρεις στα μέτρα σου, μιας και η Renault δίνει εκτεταμένες λύσεις εξατομίκευσης. Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης μπορεί να διαλέξει το εξωτερικό και το εσωτερικό του νέου του Renault Clio ανεξάρτητα, επιλέγοντας από διάφορα στιλ όπως το σπορτίφ, το κομψό και το vintage γαλλικό στιλ. Στο εξωτερικό, υπάρχουν επιλογές εξατομίκευσης στα καλύμματα των καθρεπτών, στη μάσκα, στο μπροστινό προφυλακτήρα, στα πλαϊνά προστατευτικά,  στα αυτοκόλλητα οροφής, ενώ μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο διαφορετικής διαμέτρου ζάντες 16 και 17 ιντσών. Στο εσωτερικό, οι επιλογές εκτείνονται στο χρώμα του ταμπλό και των πλαϊνών επενδύσεων στις πόρτες, το τιμόνι, τις χειρολαβές, το διακοσμητικό πλαίσιο του κιβωτίου ταχυτήτων και τα πλαίσια των αεραγωγών. 

Fiat Panda 4x4 1,3 MTJ: On & off City Mode!
Το νέο Panda 4x4 που διατηρεί (σχεδόν) αυτούσια τα χαρακτηριστικά που έκαναν την απλή έκδοση αγαπητή στους λάτρεις της πόλης, είναι προικισμένο πλέον και με εκτός δρόμου δυνατότητες.

Με στιλ SUV και τετρακίνηση, το Fiat Panda 4Χ4, δε θα χάσει την ευκαιρία να ταξιδέψει με άνεση εκτός πόλης και να κινηθεί σε… άγρια εκτός δρόμου μονοπάτια, παίζοντας ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του!
Το Panda 4X4 ξεχωρίζει με την macho εμφάνισή του. Το μήκος του ανέρχεται στα 3.680 χιλιοστά, δηλ. είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το «απλό» Panda κατά 21 χιλιοστά. Κάποιες μικρές και όμορφες σχεδιαστικές πινελιές εντυπωσιάζουν, όπως π.χ. τα πλαστικά περιφερειακά με την ένδειξη «4χ4» στο πλάι, οι τροχοί των 15 ιντσών με ειδικά ελαστικά για χώμα, λάσπη και χιόνι, ενώ η αυξημένη απόσταση των 16 εκατοστών από το έδαφος, οι μπρος-πίσω «ποδιές» και η μάσκα με την πιο ψηλά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα, κάνουν τη διαφορά.

Εσωτερικά… 
… μην περιμένετε διθυραμβικές αλλαγές, συγκριτικά με τη συμβατική έκδοση πόλης, μιας και το καλά φινιρισμένο εσωτερικό του Panda 4x4 διατηρεί τον ευχάριστο, νεανικό, αλλά και πρακτικό του χαρακτήρα. Η μόνη ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με την υψηλότερη και πιο πανοραμική θέση οδήγησης, που δίνει μια ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό. Βέβαια, το μάτι σας θα πέσει στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου θα εντοπίσετε το κουμπί για την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού ελέγχου ολίσθησης των διαφορικών. 

Ισοπεδωτικό 
Το Panda 4X4, αξιοποιώντας στο έπακρο τα εφόδια (μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, χωμάτινα ελαστικά, μικρό βάρος, ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα, ποδιές για την προστασία ζωτικών μερών του και ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον) με τα οποία το έχει εξοπλίσει η μαμά Fiat, αφήνει άνετα το ασφάλτινο περιβάλλον για να κινηθεί σε … άγριες διαδρομές. Εκεί η αποτελεσματική τετρακίνηση αποδίδει τα μάλα. Ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι δεν θα έχετε, ούτε στο εσωτερικό. Με γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°, σε συνδυασμό με τα ελαστικά του για χώμα, λάσπη και χιόνι , το Panda 4x4 δεν πρόκειται να κάνει πίσω όσο κακοτράχαλος και να είναι ο δρόμος που θα κινηθείτε. 

Μια ξεχωριστή πρόταση
Όσοι επιλέξουν το Panda 4x4 θα ευχαριστηθούν στο έπακρο τις εκτός δρόμου ικανότητες, την απορροφητικότητα της ανάρτησης και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Με την ίδια ευκολία που θα σας πάει στην αγαπημένη απομονωμένη παραλία, με την ίδια ευκολία θα κινηθεί στα στενά δρομάκια του κέντρου της πόλης. 

Chevrolet Spark: Η ανανέωση
Την πρώτη γεύση την πήραμε στην έκθεση του Παρισιού, με το Spark να αποτελεί κεντρικό έκθεμα του περιπτέρου της Chevrolet. 

Οι σχεδιαστές της φίρμας φρόντισαν κι έκαναν το απαραίτητο… botox στο μίνι μοντέλο τους, τρία χρόνια έπειτα από την πρώτη παρουσίαση του Spark. Τα στοιχεία διαφοροποίησης, εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα, ενώ επανασχεδιασμένη είναι κι η μάσκα, καθώς κι οι προφυλακτήρες. Το φρέσκο Spark θα «πατάει» πάνω σε νέους τροχούς 14 και 15 ιντσών. 
Η κεντρική κονσόλα φέρει νέα στοιχεία διακόσμησης, ενώ πλέον θα υπάρχει διαθέσιμος περισσότερος αποθηκευτικός χώρος για τα μικρό-αντικείμενα των επιβατών. 

Ίδια η γκάμα των κινητήρων
Και το ανανεωμένο Spark θα συνεχίσει να διατίθεται με τα δύο σύνολα των 1,0 και 1,2 λίτρων, ισχύος 68 και 82 ίππων αντίστοιχα. Αυτά προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση πέντε λίτρα/100 χλμ. και αντίστοιχα μειωμένες τιμές CO2, 118 γρ./χλμ.


ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Δεν πίνουν δράμι!
Ο,τι (δεν) πληρώνεις, παίρνεις!
Μανιτζέβελα!
Και μίνι και σβέλτα…
Εξαιρετικά καλά
Ευρύχωρα κι άνετα
Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω
Οι πρωταθλητές της πόλης
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT 500 | FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | NISSAN PIXO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SMART EQ FORTWO | SUZUKI SPLASH | TOYOTA AYGO X | VOLKSWAGEN UP |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr