Επιθετικότερο σε εμφάνιση είναι το μπροστινό μέρος του αναεωμένου Seat Ibiza.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιθετικότερο σε εμφάνιση είναι το μπροστινό μέρος του αναεωμένου Seat Ibiza.

Δοκιμή: Seat Ibiza 1,2 TSI 105 PS

23.234 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2013)

Το Seat Ibiza 1.2 TSI στην έκδοση των 105 ίππων ξεχωρίζει με τις επιδόσεις του, την οικονομία καυσίμου, αλλά και την επιθετική εμφάνιση με τα επανασχεδιασμένους προβολείς.

Με τη συμπλήρωση 4 χρόνων από το λανσάρισμά του στην αγορά, στα μέσα του 2012  υποδεχτήκαμε την ανανεωμένη εκδοχή της 4ης γενιάς του SEAT Ibiza. Το δημοφιλές μικρό μοντέλο, στην ανανεωμένη του αυτή εκδοχή, υποβλήθηκε σε μια, μικρής έκτασης, αισθητική αναβάθμιση. Παράλληλα, υπάρχουν κάποιες μικρές αισθητικές και πρακτικές βελτιώσεις στο εσωτερικό, ενώ όσον αφορά στους κινητήρες του, παραμένουν τα περισσότερα μηχανικά σύνολα του προ-ανανέωσης μοντέλου, μεταξύ των οποίων και  δημοφιλής κινητήρας βενζίνης 1,2 TSI.
Εμφάνιση με περισσότερο δυναμισμό
Το ανανεωμένο Ibiza ξεχωρίζει από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω κυρίως των αρκετών αισθητικών αλλαγών στο εμπρόσθιο τμήμα του. Έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα, πιο μακρόστενη γρίλια της μάσκας, φωτιστικά με πιο «θυμωμένη» παρουσία, αλλά και έναν καινούργιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή και νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στο υπόλοιπο αμάξωμα οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν στον ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και τα προαιρετικά LED πίσω φωτιστικά (φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED υπάρχουν προαιρετικά και για τα εμπρόσθια).
Κινητήρας: Καλές επιδόσεις από λίγα κυβικά
Kάτω από το καπό του βενζινοκίνητου SEAT Ibiza βρίσκεται ο 8βάλβιδος 1,2 TSI κινητήρας του VW Group, στην έκδοση με απόδοση 105 ίππων. Το μοτέρ αυτό, σε συνδυασμό και με το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, παρουσιάζεται σχετικά γραμμικό και με πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του. Επιπλέον αυτών, οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες για την κατηγορία, τόσο στην επιτάχυνση από στάση, όσο και στις ρεπρίζ, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται αρκετά.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TDI
Εσωτερικό-Χώροι: Λειτουργικό, αρκετά ποιοτικό και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό της ανανεωμένης γενιάς του SEAT Ibiza οι αλλαγές αφορούν σε επιμέρους τμήματα και συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργικότητα αλλά και πρακτικότητα του θαλάμου των επιβατών. Έτσι, ο πίνακας οργάνων φέρει νέες και πιο ευανάγνωστες αναλογικές ενδείξεις για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, ενώ έχει αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση της στεφάνης του τριάκτινου τιμονιού, ώστε να προσφέρει καλύτερο και πιο σίγουρο κράτημα. Επιπλέον αυτών, το φωτιζόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει περισσότερη χωρητικότητα από το προ-ανανέωσης μοντέλο (10,7 λίτρα). Στα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού, ξεχωρίζουν οι νέοι χρωματισμοί για τις επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ η ποιότητα κατασκευής παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, με ένα μικρό τμήμα μαλακού πλαστικού να ντύνει το ταμπλό. Στο κομμάτι των χώρων, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει και πάλι επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ένα μικρό θέμα με τον αέρα για τα κεφάλια τους, ειδικά εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο όρο σε ύψος. Το πορτ-μπαγκάζ βέβαια από την πλευρά του, παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία (292 λίτρα) και διαθέτει μεγάλο και πρακτικό άνοιγμα.
Στο δρόμο: Σταθερό και με καλή άνεση
Στην ανανεωμένη γενιά του Ibiza, η SEAT δεν έχει προβεί σε αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, τα φρένα ή το τιμόνι σε σχέση με το προ-ανανέωσης Ibiza. Έτσι, το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου παραμένει η καλή άνεση που προέρχεται κυρίως από την κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση. Παράλληλα αυτού, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει την απαιτούμενη σιγουριά και σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και προβλέψιμες και απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις στις στροφές, βοηθούμενο και από το πολύ καλό ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. Βέβαια, από το αμάξωμα δεν λείπουν κάποιες κλίσεις, όμως αυτές δεν είναι μεγάλες και κυρίως, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Ο επιλογέας του κιβωτίου, τέλος, έχει θετικό κούμπωμα, ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση και είναι αρκετά αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 40,8 μέτρα).
Παθητική ασφάλεια: 5 αστέρια
Το ισπανικό μικρό έχει λάβει συνολικά πέντε αστέρια στις δοκιμασίες πρόσκρουσης του EuroNCAP, ενώ η αναλυτική του βαθμολογία είχε ως εξής: 
Προστασία ενηλίκων: 82%
Προστασία παιδιών: 77%
Προστασία πεζών: 59%
Συστήματα ασφαλείας: 71%
Τιμή – εξοπλισμός 
Για το Ibiza με τον κινητήρα 1,2 TSI, οι τιμές ξεκινούν από τα 11.930 ευρώ. Στη βασική έκδοση του μοντέλου ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός, με μοναδική σημαντική απουσία τους αερόσακους οροφής. Στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως ESP, 4 αερόσακοι, A/C, μπροστινά ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι. 
 
Συμπέρασμα 
Με σπορτίφ εμφάνιση και χαρακτήρα το Ibiza αποτελεί μια value for money πρόταση στη μικρή κατηγορία και αναδύει έναν μοντέρνο χαρακτήρα. Ωστόσο, το φινίρισμα των υλικών αλλά και οι χώροι επιβατών δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του. 
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TDI
200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT  IBIZA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

To Ibiza είναι ευχάριστο στο δρόμο ακόμη και υπό πίεση.

To Ibiza είναι ευχάριστο στο δρόμο ακόμη και υπό πίεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center