Με 182 «άλογα» ο 1,6 EcoBoost κινητήρας αναπαύεται κάτω από το μπροστινό καπό του νέου Fiesta ST και του προσδίδει πολύ γρήγορες επιδόσεις.
Κινητήρας: Ισχυρό μοτέρ για γρήγορες επιδόσεις
22.504 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2013)
Ακολουθώντας πιστά το δρόμο του «downsizing», το νέο Fiesta ST αφήνει στην άκρη το 2λίτρο μοτέρ του πρώτης γενιάς μοντέλου και έρχεται με την ισχυρότερη έκδοση του 1,6 EcoBoost βενζινοκινητήρα που γνωρίζουμε από μεγαλύτερα μοντέλα της Ford (Focus, C-MAX, Mondeo). Το μοτέρ αυτό αποδίδει 182 ίππους στις 5.700 στροφές και 240 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 και σύμφωνα με τη Ford, απαιτεί μόνο 6,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα δίνοντας έτσι σε αυτό το Fiesta ST, τον τίτλο του γρηγορότερου Fiesta στην ιστορία.
Στην πράξη, ο κινητήρας εμφανίζεται ιδιαίτερα πρόθυμος στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, έχει το ελάχιστο lag χαμηλά και απλώνει όλη του την ισχύ μετά το μέσο φάσμα των στροφών του. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του, έχει σφιχτή κλιμάκωση και ικανοποιεί κατά την αλλαγή των σχέσεων συμβάλλοντας στις γρήγορες επιταχύνσεις. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Ford υπόσχεται μέση τιμή 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ., μια βελτίωση δηλαδή της τάξεως του 20% σε σχέση με το παρελθόν.