Οι… περιποιήσεις του αγωνιστικού τμήματος TeamRS της Ford στο στήσιμο του Fiesta ST, τονώνουν τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Οι… περιποιήσεις του αγωνιστικού τμήματος TeamRS της Ford στο στήσιμο του Fiesta ST, τονώνουν τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Στο δρόμο: «Ψυχωμένο» και ιδιαίτερα ευχάριστο!

22.507 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2013)

Το νέο Ford Fiesta ST βασίζεται πάνω στο πλαίσιο και την ανάρτηση των υπόλοιπων Fiesta, με τους μηχανικούς του αγωνιστικού τμήματος RS της Ford να προχωρούν σε μια σειρά από επεμβάσεις που τονίζουν τα οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά. Έτσι, η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 15 χλστ. και αποκτά πιο σφιχτή ρύθμιση, το τιμόνι έρχεται με πιο γρήγορη κρεμαγιέρα (2,4 στροφές από άκρη σε άκρη), ενώ στον εμπρόσθιο άξονα τοποθετείται το ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC που συνδυάζεται με το διαφοροποιημένο ESP προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ. Στην πράξη, όλα τα παραπάνω έχουν προσδώσει μια πολύ ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, με ιδιαίτερα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και γρήγορα περάσματα στις στροφές. Το ESP, για πρώτη φορά, ενεργοποιείται και απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport). 


Στην τελευταία επιλογή, το Σύστημα αφήνει το αυτοκίνητο σε μια κλειστή διαδρομή να απωλέσει ελεγχόμενα το πίσω μέρος του, με στιγμιαίο άφημα του πεντάλ, πριν το επαναφέρει ομαλά σε… τάξη συμβάλλοντας στην οδηγική ευχαρίστηση. Το τιμόνι, από την πλευρά του, είναι αρκετά γρήγορο και μεταφέρει την πληροφορία σχεδόν αυτούσια στα χέρια του οδηγού, ωστόσο η αίσθησή του δεν είναι, τόσο μεστή, όσο αυτή του προηγούμενου Fiesta ST.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center