• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

200 άλογα σε ηλεκτρικό ή βενζινη;

Διαβάστηκε από 3863 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2018
 

Κι όταν έχεις να διαλέξεις τα 200 άλογα του GTI, θα τα πάρεις βενζίνη ή ηλεκτρικά;

Η ηλεκτροκίνηση είναι πιο κοντά απ΄όσο νομίζουμε, με τις νέες γενιές μοντέλων να περιλαμβάνουν στις γκάμες τους ηλεκτρικές εκδόσεις πριν το 2020, για οικονομία αλλά και για επιδόσεις. Όταν λοιπόν διαλέγεις GTI, τα 200 άλογα θα τα πάρεις βενζίνη ή ηλεκτρικά;

Για τους πιο σκληροπυρηνικούς η ερώτηση από μόνη της ακούγεται βλάσφημη. ¶κου ηλεκτρικό GTI, όταν μπορείς να το πάρεις βενζινοκίνητο. Όμως το δίλημμα είναι πιο κοντά από ποτέ, τουλάχιστον αν οι πληροφορίες που έρχονται από την Peugeot είναι αληθείς.

Και μάλλον είναι, αφού έρχονται από το στόμα του επικεφαλής της μάρκας που θέλει το επόμενο 208 που θα λανσαριστεί στη Γενεύη του χρόνου τη άνοιξη να έχει πλήρη ηλεκτρική γκάμα. Το νέο 208 θα πατάει στη νέα πλατφόρμα CMP, με τις ηλεκτρικές εκδόσεις στην προσαρμοσμένη έκδοση eCMP.

Και οι βλέψεις δεν αρκούνται στις οικονομικές εκδόσεις. Αντίθετα με τη Renault που θα προσθέσει στο Clio ηλεκτρικές εκδόσεις αργότερα, και με έμφαση στην οικονομία, η Peugeot θέλει να λανσάρει ηλεκτρική έκδοση στο άνω άκρο της γκάμας. Το 208 GTI θα έχει μία βενζινοκίνητη έκδοση, πιθανότατα με τον 1.600άρη κινητήρα τούρμπο και μία ηλεκτρική. Ποια διαλέγουμε;

Και πάμε πάλι: οι σκληροπυρηνικοί θα είναι σίγουρο ότι θα προτιμήσουν την βενζινοκίνητη έκδοση, ώστε να απολαύσουν το χειροκίνητο κιβώτιο, και όλα τα κλασσικά προτερήματα ενός Peugeot σε έκδοση GTI. Όμως η ηλεκτρική έκδοση θα έχει μερικά στοιχεία που δεν μπορούν να αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι σαφώς πιο γρήγορη, λόγω της απόδοσης ροπής από μηδέν στροφές. Η εμπειρία, αν και διαφορετική, θα είναι σίγουρα αξιοπρόσεκτη. Και ύστερα, έρχονται τα οφέλη του ηλεκτρικού, όπως η κατανάλωση και οι ρύποι, και ότι αυτά σημαίνουν για το κόστος αλλά και τη χρήση, ειδικά όταν αρχίσουν οι απαγορεύσεις και τα διόδια για τις πόλεις.

Η Peugeot θεωρεί ότι στα επόμενα δέκα χρόνια, οι νέοι, οι οδηγοί των πόλεων και οι «γρήγοροι» θα έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσοι κάνουν χιλιόμετρα εκτός πόλης (επαγγελματίες) θα έχουν ντίζελ ή υβριδικά, και όσοι επιμένουν, θα έχουν βενζινοκίνητα, με την μάρκα να έχει κάτι για όλους. Ήδη το 3008 αναμένεται να αποκτήσει ένα υβριδικό σύνολο 300 ίππων που θα δείχνει λίγο από το τι έρχεται (ως και 550 άλογα) στο ηλεκτρικό μέτωπο.

Εσείς όμως τι θα διαλέξετε; Βενζίνη δαγκωτό; Ή μήπως το 2020 η επιλογή του ηλεκτρικού θα είναι πιο πιθανή; Τι λέτε για ηλεκτρικό GTI;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Στάθης

    Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη ισχύ, όπως αυτό που λέτε, υποτίθεται ότι το αγοράζεις προκειμένου να μπορείς να εκμεταλλευθείς αυτή την ισχύ, για μια γρήγορη οδήγηση. Το μεγάλο πρόβλημα όμως στην περίπτωση αυτή, είναι ότι η αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μειώνεται δραματικά, όταν εκμεταλλεύεσαι όλη τη διαθέσιμη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Κανείς δεν αναφέρει πόση αυτονομία έχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όταν εκμεταλλεύεσαι τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα. Στην πραγματικότητα η αυτονομία μειώνεται πολύ περισσότερο από αυτήν ενός αυτοκινήτου με βενζινοκινητήρα, αλλά το θέμα εδώ είναι ότι στη συνέχεια το αυτοκίνητο θα πρέπει να παραμείνει για ώρες στο φορτιστή, για να επαναφορτιστεί η μπαταρία του.

      7
  • Γιώργος Μεταξάς

    Ο Στάθης έχει δίκιο. Δέστε τι έγινε στο φετινό pikes peak, όπου το αυτοκίνητο φορτιζόταν για ώρες για να ξοδέψει την ενέργειά του μέσα σε μόλις 8 λεπτά και τι γίνεται στη formula E όπου μόλις φέτος τα αυτοκίνητα θα βγάζουν μονοκόμματα έναν αγώνα της μιας ώρας, και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι το 20% της ενέργειας προέρχεται από ανακτώμενη από επιβράδυνση. Βέβαια, ένα αυτοκίνητο 200 ίππων σπάνια τους χρησιμοποιεί όλους, και τότε πάλι για λίγο, αλλά ίσως είναι νωρίς για ηλεκτρικό που δεν είναι προσανατολισμένο στην οικονομική οδήγηση.

      1

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός