Αρωγός μας στην προσομοίωση του βρεμένου οδοστρώματος ήταν το Πυροσβεστικό Σώμα Εθελοντών Ν. Βουτζά - Προβαλίνθου το οποίο και ευχαριστούμε θερμά.

2ο MEGA TEST ελαστικών σε στεγνό και βρεγμένο

393.495 Επισκέψεις στο άρθρο

Μια νέα εξάδα ελαστικών πήρε το δρόμο προς το χώρο μετρήσεων για να υποβληθεί σε δύσκολες ασκήσεις και μάλιστα σε στεγνό αλλά και βρεγμένο οδόστρωμα. Τι νούμερα έβγαλαν τα 6 ελαστικά στις δοκιμές φρεναρίσματος και αποφυγής εμποδίου;

Δε χρειάζεται να πούμε πολλά για τη σημασία των ελαστικών. Σκεφτείτε το λίγο:  Ελάχιστα τετραγωνικά εκατοστά «γόμας», όσο σχεδόν ένα φύλλο χαρτί Α4, είναι υπεύθυνα για την επαφή του αυτοκινήτου με τον δρόμο. Το ζήτημα είναι, πώς επιλέγουμε ελαστικά; Πώς έχουμε μάθει να τα αγοράζουμε; Το βασικό κριτήριο είναι η εμπειρία που έχουμε από την προηγούμενη επιλογή μας. Και μετά φυσικά ό,τι ακούσουμε από φίλους, ξάδερφους και συναδέλφους στη δουλειά; Ή μήπως με βάση ό,τι έχει εκεί πρόχειρο να μας πουλήσει ο έμπορος; Νιώθετε όμως ασφαλείς έτσι;  Εμείς δίνουμε μια πολύ καλύτερη λύση, με τη γνωστή μας μέθοδο: εξαντλητικές δοκιμές και μετρήσεις. Κι έτσι έχετε ένα μοναδικό εργαλείο στα χέρια σας, έναν βοηθό ο οποίος θα σας δείξει ακριβώς τι κάνει το κάθε ελαστικό. Ένα καλό ελαστικό μπορεί να φρενάρει γρηγορότερα (από μερικά εκατοστά έως και αρκετά μέτρα) και έτσι να σε σώσει από ένα τρακάρισμα, ένα καλό ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και άρα σε μια ακραία περίπτωση αποφυγής κινδύνου να σου σώσει τη ζωή! Στις επόμενες «σελίδες», η ομάδα του AutoΤρίτη δοκιμάζει τα δύο αυτά σενάρια και μάλιστα σε συνθήκες τόσο στεγνού όσο και βρεγμένου οδοστρώματος για πέντε πολύ γνωστά και σημαντικά ελαστικά της ελληνικής αγοράς, συν ένα κινεζικής προέλευσης.

Θυμίζουμε πως, το AutoΤρίτη είναι το πρώτο Μέσο παγκοσμίως που μεταδίδει Live τα Test Ελαστικών, με το σύνολο των αναγνωστών που έχουν παρακολουθήσει τα αποτελέσματα να αγγίζουν τους 650.000 ανθρώπους!
Δοκιμασία 1η: Φρενάρισμα
Χρησιμοποιώντας το ίδιο πάντα αυτοκίνητο, το νέο Ford Focus το οποίο έχει διαπρέψει στις δοκιμές του AutoΤρίτη, αρχικά «κοκαλώσαμε» από τα 80 χλμ./ώρα σε στεγνό οδόστρωμα και έπειτα επαναλάβαμε τη δοκιμασία σε βρεγμένο. Ορίσαμε μάλιστα αυτήν τη ταχύτητα γιατί αυτή είναι η μέση ταχύτητα στο επαρχιακό ελληνικό δίκτυο, το οποίο δεν φημίζεται για την καλή του πρόσφυση. 

Δοκιμασία 2η: Αποφυγή κινδύνου
Το Τεστ Αποφυγής Κινδύνου (elk test), έχει «καθιερωθεί» ως μέτρηση από το AutoΤρίτη, τώρα όμως προσθέσαμε άλλη μια παράμετρο: Το βρεγμένο οδόστρωμα. Σε παγκόσμια πρωτιά σε βρεγμένο οδόστρωμα, μόνο με το τιμόνι (χωρίς να ακουμπάμε γκάζι ή φρένο) πρέπει να αποφύγουμε ένα εμπόδιο που πετάχτηκε μπροστά μας και να ξαναμπούμε στη λωρίδα μας, πριν κάνουμε μετωπική με το αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι και χωρίς φυσικά να βγούμε από το δρόμο. Χωρίς αμφιβολία, είναι το σημαντικότερο test για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα, αφού για να βελτιώσουν την επίδοση για 1 μόλις χλμ./ώρα, σε κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν, ξοδεύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL