Μικρός το δέμας, αλλά αρκετά ψυχωμένος ο 0,9 TwinAir κινητήρας του Fiat 500C, ο οποίος δεν επιβαρύνεται και με τέλη κυκλοφορίας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μικρός το δέμας, αλλά αρκετά ψυχωμένος ο 0,9 TwinAir κινητήρας του Fiat 500C, ο οποίος δεν επιβαρύνεται και με τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρες-Κιβώτια: Ικανοί συνδυασμοί

25.246 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2014)

Στο πεδίο των κινητήρων, και τα τρία κάμπριο έρχονται με turbo μοτέρ μικρού κυβισμού, τα οποία τους επιτρέπουν να συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. 


Το Fiat 500C για παράδειγμα, διαθέτει τον compact 2κύλινδρο Turbo TwinAir των 85 ονομαστικών ίππων, ο οποίος διακρίνεται για την προθυμία του και την απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, παρουσιάζοντας πάντως αντιληπτούς κραδασμούς και κροτάλισμα. Το ημιαυτόματο Dualogic κιβώτιο ικανοποιεί με τη λειτουργία του κυρίως στο χειροκίνητο mode, ενώ η κατανάλωση καυσίμου παραμένει χαμηλά όπως και οι εκπομπές CO2 (μηδενικά τέλη). 

Το VW Beetle Cabrio από την πλευρά του, λαμβάνει τον γνωστό 1,2 TSI βενζινοκινητήρα των 105 ίππων της εταιρείας, ο οποίος, παρά το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου, παρέχει αρκετά σβέλτες επιδόσεις. Παράλληλα, η κατανάλωση βρίσκεται σε λογικά επίπεδα, χωρίς πάντως το Beetle Cabrio να χαρακτηρίζεται «οικονομικό». 

Το Audi A3 Cabrio με τη σειρά του, φέρει τον 1,4 TFSI βενζινοκινητήρα των 125 ίππων, ο οποίος είναι ελαστικός, ραφιναρισμένος και εξαιρετικά πολιτισμένος. Οι επιδόσεις του, σε συνδυασμό και με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είναι αρκετά καλές, ενώ η κατανάλωση είναι χαμηλότερη από όσο περιμένεις (5,3 λτ./100 χλμ. δίνει ο κατασκευαστής).

Ο 1,2 TSI του VW Beetle Cabrio είναι ήσυχος και όσο αποδοτικός απαιτείται για να κινείται με άνεση το βαρύ «σκαθάρι».

Ο 1,2 TSI του VW Beetle Cabrio είναι ήσυχος και όσο αποδοτικός απαιτείται για να κινείται με άνεση το βαρύ «σκαθάρι».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto