Ο 1,2 DiG-T κινητήρας του Nissan Qashqai είναι ο μοναδικός με τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού και τούρμπο.
Κινητήρες: Έξτρα κιτ για Qashqai & Tivoli
49.657 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2017)
Το Qashqai είναι το μοναδικό που διαθέτει τούρμπο κινητήρα και έτσι παρά την ελαφρά μικρότερη ιπποδύναμή του, συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα, τα 115 του άλογα και κυρίως τα 190 Nm ροπής στο δρόμο του χαρίζουν τις καλύτερες επιδόσεις (με πιο κοντό κιβώτιο θα ήταν ακόμα καλύτερες), κρατώντας συγχρόνως σε χαμηλά πλαίσια την κατανάλωσή του (5,6 λτ./100 χλμ), παρά το αυξημένο του βάρος.
Μιλώντας για κατανάλωση, το πιο οικονομικό μοντέλο, σύμφωνα με τα νούμερα που δηλώνουν οι κατασκευαστές είναι το Vitara, με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό του κινητήρα VVT 120 ίππων να απαιτεί 5,3 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ.
Πιο ισχυρό από τα τρία μοντέλα είναι το Tivoli με τους 128 ίππους, ωστόσο η χαμηλή ροπή του κινητήρα σε συνδυασμό με τα 1.270 κιλά του αμαξώματος (μαζί με οδηγό), δεν αποτελούν σύμμαχο για κορυφαίες επιδόσεις, ωστόσο και πάλι θα κινηθείτε απροβλημάτιστα. «Τσιμπημένη» συγκριτικά είμαι και η κατανάλωση με τη Ssangyong να ανακοινώνει 6,6 λτ./100 χλμ.
Ωστόσο, η εταιρεία δίνει τη λύση για οικονομικότερες μετακινήσεις, μέσω εγκατάστασης εργοστασιακού κιτ υγραερίου, το οποίο έχει εξελιχθεί για το συγκεκριμένο μοντέλο και συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, με την τιμή του να ανέρχεται στα 1.200 ευρώ.
Βελτιωτικό κιτ, με κόστος 500 ευρώ, διαθέτει και το Qashqai, το οποίο είναι διαθέσιμο με ένα παράλληλο εγκέφαλο, ο οποίος χαρίζει στον 1,2 DIG-T κινητήρας του 20 άλογα και σχεδόν 15 Nm ροπής, που έρχονται λίγο πιο ψηλά από τα 115 άλογα και τα 190 Nm της «μαμάς» έκδοσης.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.
Ολο και περισσοτερο αρχιζουν να λαμπουν δια της απουσιας τους τα γερμανικα απο διαφορα συγκριτικα ανα τον κοσμο και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι...
Το βιταρακι στην diesel αυτόματη έκδοση δεν με χάλαγε καθόλου. Αλλά πάει 27 χιλιάρικα ρε γαμωτο....
Πότε πρόλαβε το νέο στην αγορά TIVOLI και απέκτησε μεταπωλητική αξία γενικά ;
ότι το TIVOLI έχει καλή μεταπωλητικη αξία με ξεπερνά
Μεγάλο ανέκδοτο να μιλάμε στην σχεδόν εξαφανισμένη Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για μεταπωλητική αξία.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.