Ευέλικτο μέσα στην πόλη, ικανό στο χώμα, σταθερό υπό πίεση, χωρίς ωστόσο να προσφέρει «συγκινήσεις» είναι το Qashqai στο δρόμο.
Οδική συμπεριφορά: Vitara σε χώμα και άσφαλτο
49.661 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2017)
Οδηγικά τα 3 crossover που συγκρίνουμε διαφοροποιούνται σε σημαντικό βαθμό, με το Nissan Qashqai να επικεντρώνεται στην άνεση, μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, η οποία απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, θυσιάζοντας ωστόσο την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Στην πράξη παρουσιάζει μια πλαδαρότητα στο δρόμο, ωστόσο δεν θα κουράσει καθόλου οδηγό και επιβάτες.
Καλή ποιότητα κύλισης, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, προσφέρει και το Tivoli, με το τιμόνι να προσφέρει καλή αίσθηση (υπάρχουν μάλιστα 3 διαβαθμίσεις ως προς το βάρος), χωρίς ωστόσο να φτάνει το επίπεδο άνεσης του Qashqai.
Το Suzuki από την άλλη έρχεται με πιο σφιχτή ανάρτηση, αρκετά συμμετοχικό και ομοιογενές πλαίσιό, η οποία, ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περισσότερο δυναμισμό, μπορεί να ενοχλήσει λίγο εντός πόλης πάνω από λακκούβες.
Από την άλλη αυτή η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με τα 185 χλστ. απόσταση από το έδαφος δε θα «μασήσει» να πατήσει χώμα και να αφήσει τον οδηγό να βυθίσει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού λίγο παραπάνω… Μιλώντας για χώμα, απολαυστικούς «περίπατους», θα σας χαρίσουν και τα άλλα δύο μοντέλα, με το τιμόνι του Qashqai να αρέσει για την αίσθηση που παρέχει και το Tivoli με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, να αποκαλύπτει ένα σπορτίφ χαρακτήρα.
Το Tivoli προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνευ ηλεκτρονικών μπορεί να γίνει διασκεδαστικό στο χώμα.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.
Ολο και περισσοτερο αρχιζουν να λαμπουν δια της απουσιας τους τα γερμανικα απο διαφορα συγκριτικα ανα τον κοσμο και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι...
Το βιταρακι στην diesel αυτόματη έκδοση δεν με χάλαγε καθόλου. Αλλά πάει 27 χιλιάρικα ρε γαμωτο....
Πότε πρόλαβε το νέο στην αγορά TIVOLI και απέκτησε μεταπωλητική αξία γενικά ;
ότι το TIVOLI έχει καλή μεταπωλητικη αξία με ξεπερνά
Μεγάλο ανέκδοτο να μιλάμε στην σχεδόν εξαφανισμένη Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για μεταπωλητική αξία.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.