Ο Fun to Drive οδηγός θα αναγκαστεί να κατεβάσει λίγο πιο χαμηλά τον πήχη των προσδοκιών του, αφού και τα τρία μοντέλα δεν κατασκευάστηκαν με μέλημα τους την απολαυστική οδήγηση στην άσφαλτο. Τo Vitara σίγουρα μπορεί να προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις από τα άλλα δύο στο χώμα, ενώ την ίδια ώρα το Tivoli με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά του θα δείξει λίγο σπορ. Αν και δεν χαρακτηρίζονται fun to drive, το Vitara θα είναι η τελική λόγω συνολικής απόδοσης σε χώμα και άσφαλτο.
Ο Value for Money παρά την πιο χαμηλή τιμή των Vitara και Tivoli κατά σχεδόν 3.000 ευρώ, θα βρει πιο ελκυστική τη σχέση αξίας-τιμής του Nissan Qashqai, γιατί διαθέτει τον πιο αποδοτικό κινητήρα, το μεγαλύτερο αμάξωμα, περισσότερη ευρυχωρία και σίγουρα δεν είναι τυχαίο που πρόκειται για το best seller της κατηγορίας των SUV. Βέβαια στην περίπτωση που κάνετε πάνω από 15 με 20 χιλιάδες χλμ. το χρόνο και χρειάζεστε ένα compact αυτοκίνητο, το Tivoli με το LPG κιτ ίσως συμφέρει περισσότερο…
Ο Tech-freak θα επιλέξει το Nissan Qashqai, το οποίο λόγω και της ανώτερης κατηγορίας που ανήκει είναι εξοπλισμένο με περισσότερα τεχνολογικά συστήματα. Πιο εντυπωσιακό όλων το Chassis Control System (σύστημα ελέγχου πλαισίου) που περιλαμβάνει ενεργό φρενάρισμα, διατήρηση πορείας και έλεγχο κίνησης αμαξώματος.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.
Ολο και περισσοτερο αρχιζουν να λαμπουν δια της απουσιας τους τα γερμανικα απο διαφορα συγκριτικα ανα τον κοσμο και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι...
Το βιταρακι στην diesel αυτόματη έκδοση δεν με χάλαγε καθόλου. Αλλά πάει 27 χιλιάρικα ρε γαμωτο....
Πότε πρόλαβε το νέο στην αγορά TIVOLI και απέκτησε μεταπωλητική αξία γενικά ;
ότι το TIVOLI έχει καλή μεταπωλητικη αξία με ξεπερνά
Μεγάλο ανέκδοτο να μιλάμε στην σχεδόν εξαφανισμένη Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για μεταπωλητική αξία.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.