4 αξεσουάρ που σου γλιτώνουν ή σου κερδίζουν λεφτά.

4 αξεσουάρ που σου γλιτώνουν ή σου κερδίζουν λεφτά.

6.309 Επισκέψεις στο άρθρο

LED (εσωτερικά). Κι άστα να καίνε! Δεν “καίνε»!
Πλαίσιο πινακίδα. Δεν θα κλαις τον προφυλακτήρα.
Για να μην πάρεις στο χέρι το ελαστικό. Mετρητής πίεσης.
Γυαλιστικό. Και πούλα το μεταχειρισμένο «ακριβότερα»

LED (εσωτερικά). Κι άστα να καίνε! Δεν “καίνε»

Μπορεί οι νέες τεχνολογίες να προστατεύουν τη μπαταρία σε περίπτωση που ο οδηγός ξεχάσει ανοιχτούς τους προβολείς, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα φώτα της καμπίνας. Μένοντας ανοιχτά για ώρες, ακόμα κι αν δεν στραγγίξουν την μπαταρία θα επηρεάσουν αρνητικά τη διάρκεια ζωής της, αναγκάζοντας τον ιδιοκτήτη να βάλει το χέρι στη τσέπη πιο γρήγορα από όσο περίμενε. Για αυτό προτείνουμε να αλλάξετε τις λάμπες πυρακτώσεως  με LED, μια διαδικασία που είναι εξαιρετικά εύκολη και συνήθως απαιτεί ελάχιστα ή και καθόλου εργαλεία.

Πλαίσιο πινακίδα. Δεν θα κλαις τον προφυλακτήρα.

Ακόμα και η παραμικρή μείωση της πίεσης των ελαστικών είναι σημαντική, αφού φθείρονται πιο γρήγορα κι ανομοιόμορφα, με τη διάρκεια της ζωής του να μειώνεται με γεωμετρική πρόοδο, ενώ σας «υποχρεώνει» να πληρώνεται έως και 400 ευρώ παραπάνω καύσιμα το χρόνο. Γι αυτό καλό είναι να επενδύσετε σε ένα μετρητή πίεσης που μπορεί να σας γλιτώσει από δυσάρεστες καταστάσεις, ακόμα κι αν το όχημα σας εφοδιάζεται με TPMS (σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών) διότι τα περισσότερα δεν θα σας χτυπήσουν το καμπανάκι μέχρι η πίεση να πέσει κάτω από το 25% της συνιστώμενης τιμής

Για να μην πάρεις στο χέρι το ελαστικό. Mετρητής πίεσης.

Όχι δεν θα σου πούμε πως να γλιτώσεις το αλουμινένιο κομμάτι της πινακίδας από φθορά, αλλά για το πώς θα σωθείς από μικροτρακαρίσματα που θα σου κοστίσουν χρήμα και χρόνο. Υπάρχουν ειδικά πλαίσια πινακίδας που λειτουργούν ως προστατευτικά σε περίπτωση επαφής. Συνήθως κατασκευάζονται από μαλακό υλικό και χρησιμεύουν σαν ένας προφυλακτήρας για τον προφυλακτήρα σου. Κυρίως τοποθετείται στη μπροστινή πινακίδα, ενώ για την εφαρμογή του απαιτεί μόνο ένα κατσαβίδι και λίγα λεπτά από το χρόνο σου.

Μετρητής πίεσης ελαστικών

Αν έχεις στην κατοχή σου αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί μετά το 2007, λογικά θα είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, το γνωστό TPMS. Άκρως βολικό αλλά έχει ένα μειονέκτημα, δεν ενεργοποιείται αν η πίεση στο λάστιχο δεν πέσει κάτω από το 25% της συνιστώμενης τιμής. Νούμερο που μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στο σκάσιμο του ελαστικού. Μάλιστα τα ελαστικά χωρίς αρκετό αέρα φθείρονται πιο γρήγορα κι ανομοιόμορφα, με τη διάρκεια της ζωής του να μειώνεται με γεωμετρική πρόοδο. Οπότε ακόμα κι αν διαθέτει το όχημα σου TPMS (αν όχι σου είναι σίγουρα απαραίτητος), ένας μετρητής πίεσης ελαστικών μπορεί να σε γλιτώσει από δυσάρεστες καταστάσεις. Tip: Έλεγχε την πίεση των ελαστικών σου κάθε 15 μέρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
NEO TRAFIC
skoda