Το νέο Volkswagen Polo έρχεται πιο δυναμικό και επιθετικό σε σχεδίαση, κερδίζοντας έτσι πόντους στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Volkswagen Polo έρχεται πιο δυναμικό και επιθετικό σε σχεδίαση, κερδίζοντας έτσι πόντους στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.

Volkswagen Polo:Τεχνολογικά... υπέροχο

27.524 Επισκέψεις στο άρθρο

Η νέα γενιά του Volkswagen Polo έρχεται να ταράξει τόσο τα νερά της κατηγορίας των μικρών, όσο και τον εσωτερικό σου κόσμο. Πρώτα από όλα επειδή έχει τεχνολογίες που δεν συναντάς σε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Έπειτα, γιατί η εμφάνισή του είναι πιο δυναμική και επιθετική από το παρελθόν, ενώ τέλος, επειδή η fun to drive οδική συμπεριφορά συνδυάζεται με κινητήρες οικονομικούς σε κατανάλωση και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του οδηγού
Το νέο Volkswagen Polo διαθέτει μία σειρά από έξυπνες τεχνολογίες και βοηθητικά συστήματα που επαναπροσδιορίζουν την κατηγορία του. Μεταξύ αυτών το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού (βασικός εξοπλισμός) που… δεν κουράζεται ποτέ να σας κρατά ξύπνιο, το σύστημα Front Assist με City Emergency Braking που φρενάρει αυτόματα το όχημα σε περίπτωση ανάγκης, το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (βασικός εξοπλισμός), την κάμερα οπισθοπορείας που σας επιτρέπει να παρκάρετε κοιτώντας μπροστά και το ενεργό cruise control που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Τέλος, για πρώτη φορά σε Polo διατίθεται προαιρετικά και η ενεργή ανάρτηση (Sport Select) με την οποία η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 15 χλστ.

Καυτό σε επιδόσεις, όχι σε κατανάλωση
Το επόμενο που σε κερδίζει στην περίπτωση του Volkswagen Polo είναι η γκάμα των κινητήρων, οι οποίοι εξασφαλίζουν σβέλτες επιδόσεις την ώρα που όλοι είναι τεχνολογίας Euro6. Στη βάση τοποθετείται ο 1,0 MPI των 60 ίππων, ωστόσο στο επίκεντρο βρίσκεται ο 1,2 TSI των 90 PS που καταναλώνει μόλις 4,7 λτ./100 χλμ. 
Αναφορικά, τώρα, με τους diesel, εντελώς νέος είναι ο 1,4 TDI ο οποίος βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία στους 75 και μία στους 90 ίππους. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει τη μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία του (230 Nm), ενώ η μέση κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις είναι 3,4 λτ./100 χλμ. Ένα μεγάλο αρνητικό του κινητήρα ωστόσο είναι το γεγονός ότι στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του σβήνει (από τις 1.150 σ.α.λ. και κάτω), κάτι το οποίο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε diesel μοντέλο. Μάλιστα, το πρόβλημα αυτό είναι αρκετά έντονο και σοβαρό για την ασφάλεια οδηγού και επιβαινόντων, ιδίως σε περιπτώσεις κίνησης εντός πόλεως. Αναφορικά με τις εκπομπές CO2 αυτές περιορίζονται στα 88 γρ./χλμ. που σημαίνει πως το πετρελαιοκίνητο VW Polo δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Τέλος, άμεσα αναμένεται και η έκδοση BlueGT με τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων, η οποία χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.

Αναφορικά, τώρα, με τους diesel, εντελώς νέος είναι ο 1,4 TDI ο οποίος βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία στους 75 και μία στους 90 ίππους.

Αναφορικά, τώρα, με τους diesel, εντελώς νέος είναι ο 1,4 TDI ο οποίος βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία στους 75 και μία στους 90 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
skoda