3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο κ. Νίκος Νοταράς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς, μας μιλάει για το νέο Kuga και τη φιλοσοφία της Ford.
Συνέντευξη: O πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα, κ. Νίκος Νοταράς
48.897 Επισκέψεις στο άρθρο
«Το αυτοκίνητο είναι μέρος της ζωής μας, μέσα σε αυτό ζουν ζωές»
Το τηλεφωνικό ραντεβού δόθηκε με αφορμή το νέο Ford Puma που έχει πατήσει εδώ και λίγο καιρό τις ρόδες του στην Ελλάδα, αλλά και το νέο Ford Kuga το οποίο περιμένει… υπομονετικά το επίσημο λανσάρισμά του. Και λέμε υπομονετικά, γιατί όπως μας αποκάλυψε, ο κ. Νοταράς, πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα, τα πρώτα αυτοκίνητα είναι ήδη εδώ στην Ελλάδα, αλλά το λανσάρισμα πάει λίγο πιο πίσω. Πόσο πίσω (;) ρωτήσαμε εμείς, και η απάντηση ήταν «πολύ λίγο». Σύντομα θα ανακοινωθούν οι επίσημες τιμές -οι οποίες off the record είναι ανταγωνιστικές και κοντά στην προηγούμενη γενιά- και μάλιστα το λανσάρισμα θα γίνει με ένα ξεχωριστό τρόπο, όπως μας έχει συνηθίσει η Ford. ¶λλωστε, και το ίδιο το αυτοκίνητο έχει πολλά να αφηγηθεί, όπως διαβάσατε στις προηγούμενες σελίδες. Εμείς αυτό που κρατάμε από την συζήτηση για το νέο Kuga, είναι πως είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford, και ότι ο εντελώς 1.500άρης κινητήρας θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή του κοινού στην ελληνική αγορά…
«Φτιάχνουμε τα αυτοκίνητα, όπως θα τα ήθελε ο πελάτης»
Στη συνέχεια η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το νέο Ford Puma και γίνεται πιο ειδική χάρη στις λεπτομέρειες που διαθέτει και κάνουν τη διαφορά. Για παράδειγμα το σύστημα αυτομάτου φρεναρίσματός του δεν λειτουργεί σε συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας αλλά μέχρι την τελική (!), υπάρχει το Magic Box για το οποίο έχουμε μιλήσει πολλάκις, η εταζέρα έχει σχεδιαστεί με ευφυή τρόπο, όμως η φράση που γίνεται η αφορμή για την υπόλοιπη συζήτησή μας είναι ότι «εμείς στη Ford φτιάχνουμε τα αυτοκίνητα, όπως θα τα ήθελε ο πελάτης». Από τη βασική έκδοση δηλαδή το Puma διαθέτει σύστημα μασάζ, είναι πολύ πλούσιο εξοπλιστικά, έχει στάνταρ φώτα LED και όλα αυτά που θέλεις εσύ ο ίδιος όταν επισκέπτεσαι μια έκθεση. Και έτσι αυτομάτως μετατρέπεται σε ένα value for money μοντέλο, που έχει όλα τα κομφόρ και περνάς καλά μαζί του… Όμως αυτή η φιλοσοφία δεν αφορά μόνο το Puma, αλλά όλα τα μοντέλα της Ford.
«Το αυτοκίνητο είναι μέρος της ζωής μας και μέσα σε αυτό ζουν ζωές»
«Στόχος μας είναι να χτίζουμε αυτοκίνητα με τα οποία θα περάσουμε καλά, γιατί αυτά είναι μέρος της ζωής μας και μέσα σε αυτά ζούνε ζωές», συνεχίζει ο κ. Νοταράς εξηγώντας μας ότι αυτή η φιλοσοφία δεν περιορίζεται στο αυτοκίνητο, αλλά σε όλη τη στρατηγική της Ford. Πριν και μετά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι ασφαλές τόσο από πλευράς ενεργητικής όσο και παθητικής ασφάλειας, να σε γεμίζει χαμόγελο από τη στιγμή που θα πατήσεις του μπουτόν του ξεκλειδώματος στο κλειδί και να «έχεις το κεφάλι σου ήσυχο».
8 χρόνια εγγύηση, χαμηλό κόστος service και φροντίδα στον πελάτη
Τι εννοείτε λέγοντας «να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;» ρωτάμε έπειτα και η απάντηση είναι στην λογική που μας ανέφερε πριν, δηλαδή όπως το θέλει ο πελάτης. Με εγγύηση 8 χρόνια που είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει, με χαμηλό κόστος συντήρησης για όλα τα μοντέλα, με λύσεις χρηματοδότησης ανάλογα την περίπτωση κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σου. Είναι αυτοί οι λόγοι που η Ford έχει το καλύτερο ποσοστό στις λιανικές πωλήσεις (σ.σ. 75%) και η στρατηγική σας για το μέλλον, ρωτάμε έπειτα, και η απάντηση βέβαια είναι θετική συμπληρώνοντας από την πλευρά του πως φροντίδα για τον πελάτη είναι μέχρι και ο τρόπος που θα σε υποδεχθούν οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της Ford. Για παράδειγμα, λόγω συνθηκών έχουν προστεθεί extra τυποποιημένες ανέπαφες διαδικασίες, οι οποίες μας αναφέρει ότι θα συνεχίσουν να προσφέρονται στον πελάτη, ακόμη και μετά τα μέτρα που ορίζει η προσπάθεια του #μένουμε_σπίτι μαζί.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε αυτήν τη φράση συμπυκνώνεται η προσέγγιση της Ford Hellas απέναντι στον άνθρωπο αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο, όπως μας περιγράφει -μεταξύ πολλών άλλων- ο πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα, κ. Νίκος Νοταράς.Το τηλεφωνικό ραντεβού δόθηκε με αφορμή το νέο Ford Puma που έχει πατήσει εδώ και λίγο καιρό τις ρόδες του στην Ελλάδα, αλλά και το νέο Ford Kuga το οποίο περιμένει… υπομονετικά το επίσημο λανσάρισμά του. Και λέμε υπομονετικά, γιατί όπως μας αποκάλυψε, ο κ. Νοταράς, πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα, τα πρώτα αυτοκίνητα είναι ήδη εδώ στην Ελλάδα, αλλά το λανσάρισμα πάει λίγο πιο πίσω. Πόσο πίσω (;) ρωτήσαμε εμείς, και η απάντηση ήταν «πολύ λίγο». Σύντομα θα ανακοινωθούν οι επίσημες τιμές -οι οποίες off the record είναι ανταγωνιστικές και κοντά στην προηγούμενη γενιά- και μάλιστα το λανσάρισμα θα γίνει με ένα ξεχωριστό τρόπο, όπως μας έχει συνηθίσει η Ford. ¶λλωστε, και το ίδιο το αυτοκίνητο έχει πολλά να αφηγηθεί, όπως διαβάσατε στις προηγούμενες σελίδες. Εμείς αυτό που κρατάμε από την συζήτηση για το νέο Kuga, είναι πως είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford, και ότι ο εντελώς 1.500άρης κινητήρας θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή του κοινού στην ελληνική αγορά…
«Φτιάχνουμε τα αυτοκίνητα, όπως θα τα ήθελε ο πελάτης»
Στη συνέχεια η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το νέο Ford Puma και γίνεται πιο ειδική χάρη στις λεπτομέρειες που διαθέτει και κάνουν τη διαφορά. Για παράδειγμα το σύστημα αυτομάτου φρεναρίσματός του δεν λειτουργεί σε συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας αλλά μέχρι την τελική (!), υπάρχει το Magic Box για το οποίο έχουμε μιλήσει πολλάκις, η εταζέρα έχει σχεδιαστεί με ευφυή τρόπο, όμως η φράση που γίνεται η αφορμή για την υπόλοιπη συζήτησή μας είναι ότι «εμείς στη Ford φτιάχνουμε τα αυτοκίνητα, όπως θα τα ήθελε ο πελάτης». Από τη βασική έκδοση δηλαδή το Puma διαθέτει σύστημα μασάζ, είναι πολύ πλούσιο εξοπλιστικά, έχει στάνταρ φώτα LED και όλα αυτά που θέλεις εσύ ο ίδιος όταν επισκέπτεσαι μια έκθεση. Και έτσι αυτομάτως μετατρέπεται σε ένα value for money μοντέλο, που έχει όλα τα κομφόρ και περνάς καλά μαζί του… Όμως αυτή η φιλοσοφία δεν αφορά μόνο το Puma, αλλά όλα τα μοντέλα της Ford.
«Το αυτοκίνητο είναι μέρος της ζωής μας και μέσα σε αυτό ζουν ζωές»
«Στόχος μας είναι να χτίζουμε αυτοκίνητα με τα οποία θα περάσουμε καλά, γιατί αυτά είναι μέρος της ζωής μας και μέσα σε αυτά ζούνε ζωές», συνεχίζει ο κ. Νοταράς εξηγώντας μας ότι αυτή η φιλοσοφία δεν περιορίζεται στο αυτοκίνητο, αλλά σε όλη τη στρατηγική της Ford. Πριν και μετά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι ασφαλές τόσο από πλευράς ενεργητικής όσο και παθητικής ασφάλειας, να σε γεμίζει χαμόγελο από τη στιγμή που θα πατήσεις του μπουτόν του ξεκλειδώματος στο κλειδί και να «έχεις το κεφάλι σου ήσυχο».
8 χρόνια εγγύηση, χαμηλό κόστος service και φροντίδα στον πελάτη
Τι εννοείτε λέγοντας «να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;» ρωτάμε έπειτα και η απάντηση είναι στην λογική που μας ανέφερε πριν, δηλαδή όπως το θέλει ο πελάτης. Με εγγύηση 8 χρόνια που είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει, με χαμηλό κόστος συντήρησης για όλα τα μοντέλα, με λύσεις χρηματοδότησης ανάλογα την περίπτωση κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σου. Είναι αυτοί οι λόγοι που η Ford έχει το καλύτερο ποσοστό στις λιανικές πωλήσεις (σ.σ. 75%) και η στρατηγική σας για το μέλλον, ρωτάμε έπειτα, και η απάντηση βέβαια είναι θετική συμπληρώνοντας από την πλευρά του πως φροντίδα για τον πελάτη είναι μέχρι και ο τρόπος που θα σε υποδεχθούν οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της Ford. Για παράδειγμα, λόγω συνθηκών έχουν προστεθεί extra τυποποιημένες ανέπαφες διαδικασίες, οι οποίες μας αναφέρει ότι θα συνεχίσουν να προσφέρονται στον πελάτη, ακόμη και μετά τα μέτρα που ορίζει η προσπάθεια του #μένουμε_σπίτι μαζί.