Αν κολλάς στον μπροστινό σου είναι πολύ πιο δύσκολο να αντιδράσεις και να αποφύγεις τη σύγκρουση σε ενδεχόμενο απότομου φρεναρίσματος.

Αν κολλάς στον μπροστινό σου είναι πολύ πιο δύσκολο να αντιδράσεις και να αποφύγεις τη σύγκρουση σε ενδεχόμενο απότομου φρεναρίσματος.

Μην κολλάς στον μπροστινό

101.344 Επισκέψεις στο άρθρο

Ακούγεται πολύ τετριμμένο, όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό! Αφήνοντας απόσταση από τον μπροστινό έχεις καλύτερη ορατότητα και περισσότερο χρόνο αντίδρασης για να φρενάρεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τι είναι αυτό; Θα απαντήσουμε με το παρακάτω παράδειγμα: Το Honda Civic TypeR έχει την καλύτερη επίδοση των φρένων στις μετρήσεις του AutoΤρίτη. Για το 100-0 χλμ./ώρα έκανε μόλις 33,7 μέτρα. Ωστόσο, ο καλύτερος οδηγός του κόσμου πίσω από το τιμόνι του, αν πρέπει να φρενάρει επειδή πετάχτηκε στην εθνική οδό κάποιο ζώο, δεν θα κάνει 33,7 μέτρα, αλλά 56 μέτρα! Γιατί από τη στιγμή που θα δει το ζώο, μέχρι που ασκήσει την πίεση στο πεντάλ, θα έχουν περάσει 0,6 δλ που είναι ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού, το οποίο μεταφράζεται για το μέσο οδηγό στα 22,2 μέτρα απόσταση που έκανε μέχρι να ξεκινήσει να πατάει το πεντάλ του φρένου. Μήπως λοιπόν τώρα το ξανασκέφτεσαι και κρατάς αποστάσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

LEASING APRILIOS
skoda