Στο μικροσκόπιο του Auto Τρίτη μπήκε το νέο Audi SQ7, όχι όμως για μια «κανονική» δοκιμή...
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο μικροσκόπιο του Auto Τρίτη μπήκε το νέο Audi SQ7, όχι όμως για μια «κανονική» δοκιμή...

SUV με ροπή από LaFerrari

24.099 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2017)

Το Audi SQ7 δεν είναι απλά ένα υπερπολυτελές και εξαιρετικά γρήγορο SUV. Είναι και ο εκφραστής των πιο προηγμένων τεχνολογιών της Audi. Δείτε τώρα πως καταφέρνει να βγάζει τόσο απίστευτη ροπή, πως λειτουργεί η προηγμένη ανάρτηση και τι συνεργασία έχει το GPS με το κιβώτιο.

Αντί δοκιμής…

Πέραν της macho εμφάνισης, το νέο SQ7 καταφέρνει να έχει εξαιρετικές επιδόσεις, οι οποίες κατά βάση οφείλονται στην αστείρευτη ροπή των 900 Nm.

Πέραν της macho εμφάνισης, το νέο SQ7 καταφέρνει να έχει εξαιρετικές επιδόσεις, οι οποίες κατά βάση οφείλονται στην αστείρευτη ροπή των 900 Nm.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το SQ7 είναι ο εκφραστής των τεχνολογιών της Audi, αλλά και ένα μοντέλο που μας εντυπωσίασε στις ημέρες που βρέθηκε στο γκαράζ μας. Από το κινητήρα δεν κρατάμε μόνο τα 435 άλογα, αλλά και την αστείρευτη ροπή των 900 Nm χάρη στην οποία έβγαλε νούμερα που δεν τα βάζει ο νους για SUV (π.χ. 60-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ.). Όσο για τον ήχο του αυτός είναι γεμάτος, θα τον θέλαμε όμως ακόμη πιο brutal, παρά τα ανοικτά κλαπέτα, στην επιλογή Dynamic. Έπειτα, από την οδική του συμπεριφορά προσπαθούμε να «συνειδητοποιήσουμε» πως ήμασταν πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου 5 μέτρων και 2,4 τόνων, αλλά στρίβαμε αγωνιστικά, χωρίς καθόλου να ιδρώσουμε (σ.σ. η τετρακίνηση δουλεύει τόσο καλά που λίγες φορές θα δεις το ESP να αναβοσβήνει, ενώ το τιμόνι είναι εξαιρετικά γρήγορο και πλούσιο σε πληροφόρηση). Τέλος, πολύ καλές είναι οι off road δυνατότητές του, ενώ φυσικά δεν χρειάζεται να αναφερθούμε στην κορυφαία ποιότητα και πολυτέλεια στο εσωτερικό ή το high tech infotainment και πίνακα οργάνων-οθόνες. Όσο για την τιμή του; Μόλις 140.800 ευρώ χωρίς τα εξτρά, τα οποία είναι και αυτά πάρα πολλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto