2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πέρα από την ιπποδύναμη των 136 PS και τις καλές επιδόσεις που εξασφαλίζει στο μοντέλο, o 1,6 CDTI είναι επίσης πολύ πολιτισμένος και ήσυχος.
Opel Mokka 1,6 CDTI 136 PS
51.507 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2015)
Ήσυχος και πανίσχυρος
Αν το νούμερο της ιπποδύναμης είναι το πρώτα στοιχείο που κοιτάζετε σε ένα μοντέλο, και φυσικά επιθυμείτε αυτό να είναι όσο μεγαλύτερο γίνεται, τότε σημειώστε πως το Opel Mokka με τον 1,6 CDTI πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό του, είναι το ισχυρότερο SUV στην κατηγορία του.
Ο νεότερος 1,6 CDTI πετρελαιοκινητήρας του είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με 4 κυλίνδρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η τουρμπίνα του είναι μεταβαλλόμενης γεωμετρίας (VGT) και το σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης. Για να μειωθούν μάλιστα οι κραδασμοί και ο θόρυβος του κινητήρα, οι μηχανικοί της Opel έχουν προβεί σε μια σειρά από ειδικές βελτιώσεις και ρυθμίσεις, ενώ συγκεκριμένες μετρήσεις έχουν γίνει μέσω προσομοιώσεων σε υπολογιστή, ώστε να διασφαλιστούν τα χαμηλά επίπεδα θορύβου κάθε ενός εξαρτήματός του.
Στον τομέα της απόδοσης, η μέγιστη ισχύς του φθάνει τους 136 ίππους από τις 3.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 320 Nm από τις 2.000 έως τις 2.250 σ.α.λ. Οι επιδόσεις είναι γρηγορότερες σε σχέση με τον 1,7 CDI που αντικαθιστά (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., -0,6 δλ.), ενώ η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 0,5 λτ./100 χλμ. (4,1 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές ρύπων κατά 11 γρ./χλμ. (109 γρ./χλμ.).
Στην πράξη, κατά την οδηγική επαφή που είχαμε πρόσφατα με το μοντέλο στην Ιρλανδία, ο εν λόγω κινητήρας μας κέρδισε με το άπλωμα της ισχύος-ροπής σε όλο το εύρος των στροφών, δηλαδή από χαμηλά έως και τον κόφτη. Παράλληλα, υπάρχει αισθητή διαφορά σε σχέση με πριν στο κομμάτι των θορύβων-κραδασμών, με το νέο μοτέρ να αποδεικνύεται αισθητά πιο «πολιτισμένο» σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά, φέρνοντας στο νου βενζινοκίνητες εκδόσεις. Στο ύψος του στέκεται και το μηχανικό 6άρι κιβώτιο, με έξυπνη κλιμάκωση που βοηθά τις επιδόσεις, χωρίς να… υπονομεύει την κατανάλωση.
Στην γκάμα του Mokka προστέθηκε πρόσφατα ο νέος 1,6 CDTI κινητήρας της Opel. Με απόδοση 136 ίππους είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
HONDA CIVIC 1.6 i-dtec το έχω 13 μήνες 28000 χιλιόμετρα οικονομικό μέσο όρο 4.6 litra/100km, ήχος μηδενικός από τον κινητήρα ο γιός μου φαγώθηκε να βρούμε εξάτμιση να κάνει λίγο ήχο. Γκάζια πολλά ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις ταξίδια ξεκούραστα, από κράτημα διαβήτης, Δεν συνιστάτε για νέους οδηγούς μόνο για έμπειρους 120 PS 300 Nm 10,2 sec 0-100 , 210km/h(δίνει ο κατασκευαστής στην πραγματικότητα πάει και άλλο). 3.6 litra/100km που το διαφημίζει καίει με έξτρα πετρέλαιο 6ή ταχύτητα και 100Km/h. Σέρβις λάδια φίλτρα τα απαρέτητα καλή πρόταση και δεν σου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης και σέρβις ανά 20000 χιλιόμετρα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ...HONDA CIVIC I-DTEC....ΚΟΡΥΦΗ....ΑΠΛΑ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ
Για να πετύχεις καταναλώσεις της τάξεως των 4.5 lit/100 χλμ πρέπει συνέχεια να κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία με 90χλμ και έως 2000 στροφές!! Όλοι οι κατασκευαστες 3.6 λένε αλλά στην πράξη και στον δρόμο αυτά αλλάζουν ειδικά όταν ο δρόμος είναι τραχύς και ανηφορικός. Θα συμφωνήσω με τον κύριο που αναφέρει για το υψηλό κόστος αγοράς και θα προσθέσω το μείον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και της Honda στα ανταλλακτικά.