Το Ford Focus 1.5 TDCi είναι από τα πετρελαιοκίνητα τα οποία διαφέρουν καθώς καταναώνει 5,0 λτ./138 χλμ.
Ford Focus 1,5 TDCi
51.492 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2015)
Με 5 λίτρα στα 138 χλμ./ώρα
Το Ford Focus 1,5 TDCi 95 PS είναι το φθηνότερο diesel Focus (σημαντικό πλεονέκτημα για όσους επιθυμούν μία οικονομική πετρελαιοκίνητη πρόταση) όμως και το μοντέλο που κατάφερε την καλύτερη επίδοση στις μετρήσεις μας όσον αφορά στην κατανάλωση των μικρομεσαίων hatchback στον αυτοκινητόδρομο. Πιο συγκεκριμένα, κατόρθωσε να ταξιδεύει με 138 χλμ./ώρα καταναλώνοντας 5,0 λτ./100χλμ. τιμή που έχουν κατορθώσει άλλα δύο μόνο χάτσμπακ, τα Nissan Pulsar και Mercedes A-Class.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο νέος 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας της Ford που είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις ισχύος, μία με 95 και μία με 120 ίππους. Και οι δύο διαθέτουν την τελευταία τεχνολογία της Ford, με τουρμπίνα με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, αλλά και ανθρακούχα επικάλυψη (DLC/Diamond Like Carbon) στα έμβολα, στους πείρους καθώς και στα ελατήρια των βαλβίδων, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου. Η απόδοση ανέρχεται στους 95 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 270 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. έως τις 2.000 σ.α.λ. Το τράβηγμα είναι ικανοποιητικό από χαμηλά με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 12 δλ., ενώ η τελική σταματάει στα 182 χλμ/ώρα. Παράλληλα, ο κινητήρας είναι πρόθυμος σε ευρύ φάσμα στροφών, επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται με μια σχέση πάνω, χωρίς σκορτσαρίσματα.
Τέλος, ο 1,5 TDCi πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις, εμφανίζεται ολιγαρκής και σε καύσιμο, με την εργοστασιακή κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 3,8 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 98 γρ./χλμ. κάτι που μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Εξαιρετικά οικονομικός ο 1,5 λτ. TDCi της Ford και προηγμένος τεχνολογικά.
HONDA CIVIC 1.6 i-dtec το έχω 13 μήνες 28000 χιλιόμετρα οικονομικό μέσο όρο 4.6 litra/100km, ήχος μηδενικός από τον κινητήρα ο γιός μου φαγώθηκε να βρούμε εξάτμιση να κάνει λίγο ήχο. Γκάζια πολλά ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις ταξίδια ξεκούραστα, από κράτημα διαβήτης, Δεν συνιστάτε για νέους οδηγούς μόνο για έμπειρους 120 PS 300 Nm 10,2 sec 0-100 , 210km/h(δίνει ο κατασκευαστής στην πραγματικότητα πάει και άλλο). 3.6 litra/100km που το διαφημίζει καίει με έξτρα πετρέλαιο 6ή ταχύτητα και 100Km/h. Σέρβις λάδια φίλτρα τα απαρέτητα καλή πρόταση και δεν σου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης και σέρβις ανά 20000 χιλιόμετρα.
Για να πετύχεις καταναλώσεις της τάξεως των 4.5 lit/100 χλμ πρέπει συνέχεια να κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία με 90χλμ και έως 2000 στροφές!! Όλοι οι κατασκευαστες 3.6 λένε αλλά στην πράξη και στον δρόμο αυτά αλλάζουν ειδικά όταν ο δρόμος είναι τραχύς και ανηφορικός. Θα συμφωνήσω με τον κύριο που αναφέρει για το υψηλό κόστος αγοράς και θα προσθέσω το μείον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και της Honda στα ανταλλακτικά.
HONDA CIVIC 1.6 i-dtec το έχω 13 μήνες 28000 χιλιόμετρα οικονομικό μέσο όρο 4.6 litra/100km, ήχος μηδενικός από τον κινητήρα ο γιός μου φαγώθηκε να βρούμε εξάτμιση να κάνει λίγο ήχο. Γκάζια πολλά ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις ταξίδια ξεκούραστα, από κράτημα διαβήτης, Δεν συνιστάτε για νέους οδηγούς μόνο για έμπειρους 120 PS 300 Nm 10,2 sec 0-100 , 210km/h(δίνει ο κατασκευαστής στην πραγματικότητα πάει και άλλο). 3.6 litra/100km που το διαφημίζει καίει με έξτρα πετρέλαιο 6ή ταχύτητα και 100Km/h. Σέρβις λάδια φίλτρα τα απαρέτητα καλή πρόταση και δεν σου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης και σέρβις ανά 20000 χιλιόμετρα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ...HONDA CIVIC I-DTEC....ΚΟΡΥΦΗ....ΑΠΛΑ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ
Για να πετύχεις καταναλώσεις της τάξεως των 4.5 lit/100 χλμ πρέπει συνέχεια να κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία με 90χλμ και έως 2000 στροφές!! Όλοι οι κατασκευαστες 3.6 λένε αλλά στην πράξη και στον δρόμο αυτά αλλάζουν ειδικά όταν ο δρόμος είναι τραχύς και ανηφορικός. Θα συμφωνήσω με τον κύριο που αναφέρει για το υψηλό κόστος αγοράς και θα προσθέσω το μείον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και της Honda στα ανταλλακτικά.