Κινητήρες – Κιβώτια

(31/3/2009)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εδώ την εικόνα συνθέτουν τρεις αναβαθμισμένοι βενζινοκινητήρες, με 6 κυλίνδρους σε σειρά, που είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Στη βάση βρίσκεται ο 2,5λίτρος της sDrive23i, με στροφαλοθάλαμο από αλουμίνιο – μαγνήσιο, σύστημα Valvetronic και διπλό Vanos. Το μοτέρ αποδίδει 204 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ είναι ικανό να φέρει τη Ζ4 από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 6,6 δλ. Στη μέση της γκάμας (sDrive30i) βρίσκεται ο 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά με αντίστοιχα τεχνικά χαρακτηριστικά, 258 ίππους και 310 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση το 0-100 έρχεται σε 5,8 δλ. ενώ η τελική αγγίζει τα 250 χ.α.ω., με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται (όπως και στην sDrive23i) στα 8,5 λ./100χλμ. Στην κορυφή βρίσκεται η sDrive35i η οποία εξοπλίζεται με τον 3λιτρο των δύο τούρμπο και των 306 ίππων που ξεχωρίζει για τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου (High Precision Injection). Εδώ η ροπή φτάνει τα 400 Nm, το 0-100 περιορίζεται στα 5,2 δλ. και η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,4 λ./100 χλμ. Για την κορυφαία έκδοση η BMW έχει φυλάξει το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις εφοδιάζονται με χειροκίνητα είτε αυτόματα κιβώτια (sports automatic) 6 σχέσεων, με puddles αλλαγής στο τιμόνι. Ειδικά στα χειροκίνητα κιβώτια, οι διαδρομές του συμπλέκτη έχουν γίνει ακόμα πιο κοντές, άρα πιο άμεσες, από το παρελθόν.

ELASTIKA 2024
NISSAN