Το SEAT Toledo συνδυάζει την πολύ 
καλή οδική συμπεριφορά, με πλούσιους 
χώρους, όντας παράλληλα και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το SEAT Toledo συνδυάζει την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, με πλούσιους χώρους, όντας παράλληλα και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου.

ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ

46.851 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2014)


SEAT Toledo: Με στιλ… οικογενειακό

Παίρνει άριστα σε: • Χώρους

Το SEAT Toledo είναι ένα μοναδικό οικογενειακό μοντέλο, το οποίο καταφέρνει και συνδυάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όντας παράλληλα πλουσιοπάροχο σε χώρους και ταυτόχρονα οικονομικό στη χρήση και απόκτησή του. Η εμφάνιση του είναι δυναμική, με τις αιχμηρές εξωτερικές γραμμές να εντυπωσιάζουν. Εκεί όμως που πραγματικά δίνει ρέστα το SEAT Toledo, είναι στην ευρυχωρία, την άνεση και την ποιοτική κατασκευή της καμπίνας του. Με χαμηλή πλατφόρμα φόρτωσης και την πίσω πόρτα να σηκώνεται ψηλά όπως στα χάτσμπακ, η χωρητικότητα του πόρτ-μπαγκάζ, ξεκινά από τα 550 λτ. και φτάνει τα 1.490 λτ., ενώ στο εσωτερικό με άνεση θα καθίσουν πέντε επιβάτες.
Επιπλέον, έχει βολικές ποτηροθήκες, αποθηκευτικό χώρο στις πόρτες, ειδική θέση για τα γυαλιά ηλίου στην οροφή, ειδικό γαντζάκι για τα ψώνια στο χώρο αποσκευών καθώς και ένα ακόμα σωρό εσοχές για να βάλετε όλα τα αξεσουάρ και μικροπράγματά σας.

Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic: Focus στην οικονομία

Παίρνει άριστα σε: • Οικονομία 

Αυτό ακριβώς κάνει το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic με εκπομπές ρύπων μόλις 88 γρ./χλμ. και κατανάλωση μόνο 3,4 λτ./100 χλμ., το οποίο βασίζεται στην αντίστοιχη έκδοση των 99 γρ./χλμ. και 3,7 λτ./100 χλμ. κατανάλωσης. Οι μικρές αεροδυναμικές επεμβάσεις, προσφέρουν με άνεση τα παραπάνω νούμερα, συνδυάζοντας έτσι επιδόσεις και οικονομία σε ένα πακέτο. Η απόδοση των 105 ίππων ικανοποιεί, με τον κινητήρα να ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του. Ωστόσο, το μεγάλο προσόν της έκδοσης αυτής είναι η οικονομία καυσίμου (3,4 λτ./100 χλμ.) και επιπλέον, οι μόλις 88 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη και στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Ford Focus 1,6 TDCi των 88 γρ./χλμ. επιβεβαίωσε την κορυφαία οικονομία του, πετυχαίνοντας κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. στα 138 χλμ./ώρα, νούμερο που οφείλεται στην βελτιωμένη αεροδυναμική του σχεδίαση, τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου και την μακριά 6ή, καθώς και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.


SEAT Leon 1,4 TGI: Διπλό καύσιμο, διπλή οικονομία

Παίρνει άριστα σε:  • Οικονομία 

Με αυτονομία κίνησης 1.300 χλμ. και κόστος φυσικού αερίου μόλις 3,4 ευρώ ανά 100 χλμ., το νέο SEAT Leon 1,4 TGI, εκτοξεύει την οικονομία στα ύψη. 
Ο κινητήρας που «φορά» η έκδοση με Φυσικό Αέριο του SEAT Leon, είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 110 ίππους και ροπή 250 Nm. Το Leon 1,4 TGI διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 λίτρων, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ έχει και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων. Με βάση την εργοστασιακή κατανάλωση, το φυσικό αέριο επαρκεί για 400 χλμ. κίνησης  και η βενζίνη για άλλα 900, φθάνοντας έτσι στο εντυπωσιακό νούμερο των 1.300 χλμ. 

Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ειδικής σχεδίασης τάσια, προς όφελος της κατανάλωσης, για το Ford Focus με τα 88 γρ. CO2 ανά χλμ.

Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ειδικής σχεδίασης τάσια, προς όφελος της κατανάλωσης, για το Ford Focus με τα 88 γρ. CO2 ανά χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN