Στο εμπρός τμήμα της X5 συναντάμε τα ιδιόμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο εμπρός τμήμα της X5 συναντάμε τα ιδιόμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα

BMW X5

(10/4/2009)

Η Χ5 ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα της προγενέστερης. Στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος συναντάμε τα ιδιόμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία ενσωματώνουν τα διπλά στρογγυλά κάτοπτρα και τα διπλά "νεφρά". Πίσω διαφέρει κατά πολύ από την παλαιότερη X5 και είναι σαφώς πιο κομψή.


Εσωτερικά το μοντέλο της BMW χαρακτηρίζεται για την σπορτίφ εικόνα

Εσωτερικά το μοντέλο της BMW χαρακτηρίζεται για την σπορτίφ εικόνα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εσωτερικά το μοντέλο της BMW χαρακτηρίζεται για τις λιτές "γραμμές", έχει σπορτίφ εικόνα και είναι εργονομικό. Από πλευράς ποιότητας η Χ5 αγγίζει την κορυφή, αφού όλες οι επιφάνειες είναι μαλακές. Η καμπίνα των επιβατών της Χ5 είναι αρκετά άνετη για τη φιλοξενία έως 5 ατόμων, όπως και ο χώρος αποσκευών των 620 λίτρων.
Στον τομέα της οδηγικής αίσθησης Χ5 μπορεί να χαρακτηριστεί ως «εκρηκτική» και αγνοεί περισσότερο τους νόμους της φυσικής περί βάρους, όγκου και αδράνειας του αμαξώματος όταν κινείται σε "άπιαστους" ρυθμούς. Σε αυτό συμβάλλουν εκτός από το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο τα συστήματα AdaptiveDrive και Adaptive Steering, μεταξύ των οποίων το πρώτο επεμβαίνει στις αντιστρεπτικές δοκούς και στα αμορτισέρ, ενώ το δεύτερο έχει προορισμό την καλύτερη ακρίβεια και αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης.
Εκτός δρόμου το πολυτελές όχημα είναι σε θέση να κινηθεί αρκετά σβέλτα στο πατημένο χώμα. Ωστόσο, λόγω των αυξημένων διαστάσεων του το μοντέλο των 4,854 μέτρων δεν αρέσκεται σε στενές διαδρομές. Όσον αφορά στα συστήματα τετρακίνησης, η Χ5 διαθέτει το xDrive, το οποίο, σε κανονικές συνθήκες, μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς σε ποσοστό 40:60, όμως ανάλογα με την πρόσφυση μπορεί να μεταβληθεί.
Η Χ5 διατίθεται με κινητήρα βενζίνης 3 λίτρων, που παράγει 272 ίππους, έχει τελική ταχύτητα 225 χ.α.ω., κάνει τα 0-100 χ.α.ω. σε 8,1 δευτερόλεπτα, η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 10,2 λτ. ανά 100 χλμ., ενώ η κοστολόγησή της ξεκινάει από 61.477 ευρώ με την μείωση του τέλους ταξινόμησης από 69.450 ευρώ, που ήταν πριν. Πιο δυνατός είναι ο κινητήρας 4,8 λίτρων βενζίνης 355 ίππων, με τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω., κάνει τα 0-100 χ.α.ω. σε 6,5 δλ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 12 λτ. ανά 100 χλμ., ενώ η κοστολόγησή του ξεκινάει από 83.992 ευρώ με την μείωση του τέλους ταξινόμησης από 95.300 ευρώ, που ήταν πριν.

Toyota
test center