¶νετο με ουδέτερη συμπεριφορά το Audi Q5 στο δρόμο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

¶νετο με ουδέτερη συμπεριφορά το Audi Q5 στο δρόμο

Οδική συμπεριφορά

(16/4/2009)

Εδώ ο προσανατολισμός είναι διαφορετικός. Το Audi είναι φτιαγμένο κυρίως για χρήση στο δρόμο. Και εκεί τα καταφέρνει καλά όπως και κάθε Audi. Αυτό σημαίνει ότι, βασικά, είναι άνετο, χωρίς να μπορεί να κρύψει πολύ το βάρος και τον όγκο του, με ουδέτερη οδική συμπεριφορά, στην οποία συνηγορεί και η αυτόματη τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex που κάνει πισωκίνητη μοιρασιά δύναμης (40/60% εμπρός πίσω). Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση αλλά συνολικά μέτρια αίσθηση. Ωστόσο το Audi είναι σημαντικά καλύτερο από το Freelander στην επίδοση των φρένων.


Τα σύστημα Terrain Response βοηθά το Freelander εκτός δρόμου

Τα σύστημα Terrain Response βοηθά το Freelander εκτός δρόμου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Από την άλλη, το Land Rover διακρίνεται περισσότερο για το διττό του χαρακτήρα, που του επιτρέπει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και ικανότητες εκτός δρόμου. Έτσι στο δρόμο είναι άνετο και ασφαλές, με καλά κρατήματα και σωστό τιμόνι. Εκτός δρόμου το Terrain Response, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μία από τις τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις λειτουργίας για τη μέγιστη πρόσφυση και τον καλύτερο συνδυασμό όλων των επιμέρους ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας είτε για γενική χρήση, είτε για οδήγηση σε χορτάρι, χαλίκι ή χιόνι, είτε για ένα λασπωμένο ή χωμάτινο δρόμο, είτε για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην άμμο. Παράλληλα το HDC φροντίζει για τον έλεγχο κατάβασης στις κατηφόρες, ενώ το σύστημα Προοδευτικής Απελευθέρωσης Φρένων (GRC) εξασφαλίζει ομαλές εκκινήσεις σε επικλινείς επιφάνειες.

PEIRAIOS LEASING
test center