" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οδηγούμε το Peugeot 3008
Διαβάστηκε από 20572 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2009
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Θα διατίθεται στη χώρα μας με τιμές από 18.000 ευρώ
Ποιοτικό με έντονο πολυχρηστικό χαρακτήρα και πλούσιους εσωτερικούς χώρους αποδεικνύεται το νέο 3008. Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, για τα δεδομένα του αμαξώματος, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και ιδιαίτερα η ποιότητα κύλισης συμπληρώνουν την εικόνα του νέου μοντέλου

Ποιοτικό και όμορφο στη σχεδίαση κρίνεται το εσωτερικό του Peugeot 3008

Ο χώρος αποσκευών στο Peugeot 3008 ανέρχεται στα 512 λίτρα
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού βρίσκεσαι μπροστά σε ένα όμορφο σε σχεδίαση και σχετικά καλό σε ποιότητα εσωτερικό (μαλακά υλικά καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό) με όμορφο φινίρισμα, όχι όμως άριστη συναρμογή. Highlight αποτελεί η κεντρική κονσόλα με την έντονη κλίση, η οποία παρουσιάζεται ως επέκταση του πίνακα οργάνων και δίνει την αίσθηση στο οδηγό, ότι όλα είναι στραμμένα προς αυτόν. Αυτή δεν θυμίζει (και ούτε θα θυμίζει σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της εταιρείας) κάποιο άλλο μοντέλο της Peugeot, αν εξαιρέσεις τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, τα οποία προέρχονται από το 308. Νέα δηλαδή είναι τα μπουτόν του συστήματος πολυμέσων, ενώ λίγο πιο πάνω οι «αεροπορικού» τύπου διακόπτες για τα αλάρμ, Head Up Display και Distance Alert τονώνουν το δυναμικό προφίλ της καμπίνας, χωρίς να υπάρχει εργονομικό θέμα, αφού είναι εύκολα «προσβάσιμα» από τον οδηγό. Ευδιάκριτος τέλος είναι και ο πίνακας οργάνων, στον οποίο τα περιγράμματα χρωμίου γύρω από το στροφόμετρο και το ταχύμετρο ενισχύουν τον ποιοτικό χαρακτήρα, ενώ η μεγάλη γυάλινη οροφή δίνει μια «ζεστασιά» στην καμπίνα.

Ο πολυχρηστικός χαρακτήρας του 3008 γίνεται φανερός από τους εσωτερικούς χώρους του μοντέλου, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αποσκευές αυτών. Αυτός μάλιστα μπορεί να «τμηματοποιηθεί» εύκολα, χάρη στο πάτωμα που έχει τριπλή ρύθμιση ως προς το ύψος. Στο πρώτο επίπεδο αυτό μπορεί να αφαιρεθεί προσφέροντας το μεγαλύτερο δυνατό χώρο φόρτωσης. Στη δεύτερη επιλογή το πάτωμα είναι ευθυγραμμισμένο με την πόρτα όταν αυτή είναι «ριγμένη». Έτσι, το 25% του χώρου των αποσκευών είναι διαθέσιμο κάτω από το πάτωμα, ενώ το υπόλοιπο 75% πάνω από αυτό. Τέλος, στο τρίτο επίπεδο, το πάτωμα είναι ευθυγραμμισμένο με την κορυφή της διαιρούμενης πίσω πόρτας «hobby» και έτσι η κατανομή είναι 45% κάτω και 55% πάνω από αυτό.
Ικανοποιητικός, τέλος, είναι και ο προσφερόμενος χώρος για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς των καθισμάτων, αφού θα καθίσουν άνετα τόσο ως προς το πλάτος, όσο και ως προς το ύψος. Αυτό που μόνο ίσως λείπει από το 3008, ώστε να έχει αμιγώς πολυχρηστικό χαρακτήρα είναι η τρίτη σειρά των επιβατών.



Σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και με περιορισμένες κλίσεις εμφανίζεται το Peugeot 3008
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ - ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Το 3008 αποδεικνύεται σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε δρόμο με στροφές οι πλευρικές κλίσεις είναι περιορισμένες για τα δεδομένα του ύψους του αμαξώματος. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ ικανοποιητικό σε πληροφόρηση είναι το σύστημα διεύθυνσης, κοφτερό και αρκετά γρήγορο. Σχετικά ψηλή είναι η θέση οδήγησης, ικανοποιητική όμως είναι η περιφερειακή ορατότητα από τη θέση του οδηγού. Τέλος, να αναφέρουμε ότι καλά είναι και τα επίπεδα ηχομόνωσης στην καμπίνα, γεγονός που συμβάλλει στη ποιότητα κύλισης και έτσι ένα μακρινό ταξίδι καθίσταται ευκολότερο. Ίσως το τελευταίο μάλιστα να είναι και το μεγαλύτερο ατού του μοντέλου. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης του, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον υποψήφιο αγοραστή.
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον βενζινοκινητήρα των 150 ίππων. Αυτός κινεί άκρως ικανοποιητικά το μοντέλο, είναι ελαστικός, όμως τα 1.400+ κιλά γίνονται αισθητά στο ψηλότερο φάσμα των στροφών. Δείγματα βελτίωσης φαίνεται να έχουν γίνει και στο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, αφού οι αλλαγές των ταχυτήτων μπορούν να γίνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και λιγότερη «ευλάβεια». «Κουμπώνουν» ικανοποιητικά σε σχέση με το παρελθόν (κρίνοντας από τα χειροκίνητα των 5 σχέσεων)
Στη χώρα μας το Peugeot 3008 αναμένεται άμεσα (μέσα Μαΐου), ενώ η τιμή του στη βασική έκδοση θα ξεκινά περίπου από τα 18.000 ευρώ.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: PEUGEOT,

περισσότερα νέα & άρθρα »
PEUGEOT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Παράταση Peugeot Spring Sales έως 25 Μαΐου

Ολα τα μοντέλα Peugeot σε ειδικές τιμές έως 18/5

Ψάχνεται για την κατασκευή του Peugeot 308 η PSA

Peugeot 208 το πιο αξιόπιστο μικρό

Στα σκαριά το Peugeot 508 Sport;

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Οδηγούμε: Νέο Ford Ranger Raptor

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Οδηγούμε το νέο Skoda Scala: Τελικά δεν είναι Golf!

Kia Stonic Vs Opel Crossland X Vs SEAT Arona

Τι θα κάνεις με την παλιά μπαταρία;

Έτσι κλέβουν τις ζάντες (vid)

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι!

Η κίνηση στους δρόμους

Κολλάει η δαγκάνα;

Oι τιμές της Mercedes CLA Coupe στην Ελλάδα

Δοκιμή: Dacia Sandero Stepway

Διαρροή: Αυτό είναι το νέο Opel Corsa

Τελευταίο teaser του Skoda Superb (+vid)

Σε ανάπτυξη η BMW X8

Nέα James Bond έκδοση για DBS Superleggera

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »