Η μαλακή υφασμάτινη οροφή του Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικής ποιότητας και διαθέτει μονωτικά υλικά από ειδικές συνθετικές ίνες
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μαλακή υφασμάτινη οροφή του Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικής ποιότητας και διαθέτει μονωτικά υλικά από ειδικές συνθετικές ίνες

Audi Α3 Cabriolet 1.8 TFSI

(27/5/2009)

Αισθητικά, το Α3 Cabriolet, αν και διαθέτει τα κύρια χαρακτηριστικά της φίρμας -και ιδιαίτερα των υπολοίπων εκδόσεων του Α3- καταφέρνει και δείχνει αρκετά διαφορετικό. Ακόμη και στο εμπρός μέρος, όπου η ευμεγέθης μάσκα της εταιρείας δεν αφήνει περιθώρια για διαφοροποίηση, τα φωτιστικά σώματα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας αρκούν για να τα καταφέρουν. Συγκεκριμένα, τα φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν νέα κάτοπτρα, που παραπέμπουν σε εκείνα των νέων Α4 και Α5, ενώ ο προφυλακτήρας, στο σημείο που εφάπτεται με τη μάσκα, είναι περισσότερο τονισμένος, δημιουργώντας ένα μυώδες πλαίσιο.


Στο δρόμο το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του

Στο δρόμο το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σαφέστατα τις περισσότερες διαφορές εντοπίζει κανείς κοιτώντας το Α3 Cabriolet στο πίσω μέρος, εκεί όπου η σχεδίαση είναι εντελώς φρέσκια και δεν παραπέμπει σε άλλο μοντέλο της εταιρείας, ενώ όταν είναι κλειστή η οροφή, παρουσιάζει κουπέ στοιχεία.
Το ανοιχτό Α3 δεν εφαρμόζει διαφορετική δομή αναρτήσεων σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις, με τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω να αποτελεί για άλλη μια φορά τον κύριο υπεύθυνο της σταθερότητας και της ουδετερότητάς του. Tα επίπεδα άνεσης είναι καλά, ενώ η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο, φαίνεται σε κάθε πέρασμα από ανωμαλία. Στο δρόμο, λοιπόν, το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι για τα χαρακτηριστικά του (υφασμάτινη οροφή). Στις στροφές, κινητήρας - πλαίσιο και ανάρτηση συνεργάζονται άψογα και ορίζουν πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, δίδοντας παράλληλα στον οδηγό την αίσθηση της ασφάλειας, ακόμη και σε εξαιρετικά γρήγορη κίνηση.
Στο πίσω κάθισμα του A3 Cabriolet μπορούν να φιλοξενηθούν αποκλειστικά δύο επιβάτες, οι οποίοι δε θα συναντήσουν προβλήματα με το διαθέσιμο για τα κεφάλια και τα πόδια τους χώρο. Παραχωρήσεις επιφέρουν η μη δυνατότητα ρύθμισης των προσκέφαλων, με αποτέλεσμα τα κεφάλια τους να βρίσκονται στο ίδιο ύψος με το ρολ-μπαρ και το περιορισμένο εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 260 λίτρων και ικανοποιεί τόσο με το σχήμα, όσο και με το άνοιγμά του, ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αυξάνεται στα 674 λίτρα.
Η βασική έκδοση του Α3 Cabriolet εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,8 λίτρων, με απόδοση 179 δυναμομετρημένων ίππων. Εκείνος αρκεί για τη γρήγορη κίνηση του -κατά 147 κιλά βαρύτερου από το 3θυρο Α3- αμαξώματος, επιδεικνύοντας και πολύ καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά. Είναι γραμμικός σε όλο το φάσμα περιστροφής του και ελαστικός από χαμηλά και συνδυάζεται με ένα πολύ θετικό σε κούμπωμα -και σφιχτής κλιμάκωσης- 6τάχυτο κιβώτιο. Στην πράξη οι πολύ καλές επιδόσεις αποδεικνύουν, ότι αυτός ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να προσφέρει γρήγορες μετακινήσεις και τα καταφέρνει χωρίς ξεσπάσματα ισχύος και λοιπά «κουσούρια» υπερτροφοδοτούμενων συνόλων.
O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,8 λίτρων αποδίδει 179 ίππους στις 5.010 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής στις 3.320 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 218 χ.α.ω. Η κατανάλωση ανέρχεται σε 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 159 g/km. H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 28.850 ευρώ.

Toyota
moto