Ρυθμιζόμενη από τον οδηγό η οδική συμπεριφορά της νέας Ζ4
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ρυθμιζόμενη από τον οδηγό η οδική συμπεριφορά της νέας Ζ4

Οδική συμπεριφορά

(16/6/2009)

Η παλιά Ζ4 αποτελούσε την επιτομή της σπορ οδικής συμπεριφοράς, είτε ως roadster είτε ως κουπέ. Αυτό σήμαινε κορυφαίο πλαίσιο, τιμόνι ξυράφι, ακριβείς αντιδράσεις από τη σφιχτή ανάρτηση και ταλαιπωρία των γλουτών των επιβατών από τον πίσω άξονα, στον οποίο κάθονταν από πάνω. Αυτά ακριβώς, μαζί με την ιδανική κατανομή βάρους, ήταν τα χαρίσματα που αποζητούσαν όσοι την αγόρασαν. Στο νέο μοντέλο αυτό έχει αλλάξει προς το πιο χλιαρό, αφού αυτός είναι και ο εμπορικός στόχος του μοντέλου. Το γεγονός ότι απέκτησε μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή σημαίνει ότι απευθύνεται σε ευρύτερη αγοραστική βάση, ίσως και περισσότερες γυναίκες, γι’ αυτό η συμπεριφορά της στο δρόμο έπρεπε να γίνει πιο φιλική στο μέσο χρήστη. Έτσι εδώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν κάνει το θαύμα τους. Για παράδειγμα, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC), εκτός από το ότι προσθέτει διάφορες λειτουργίες στο ABS (Dry Braking, Brake Standby, Start-Off Assistant), λειτουργεί και ως ψευδοδιαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα στις εκδόσεις που είναι εφοδιασμένες με την ενεργή ανάρτηση “M”, πέραν την πιο μικρής, κατά 10 χλστ., απόστασης από το έδαφος, το στάνταρ σύστημα Dynamic Drive Control φροντίζει για την διαφοροποίηση μεταξύ Normal, Sport και Sport+ επίπεδα. Σε κάθε ένα από αυτά ρυθμίζονται η σκληρότητα της ανάρτησης, η απόκριση στο γκάζι, η υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, η επέμβαση του DSC, τα σημεία των αλλαγών ταχυτήτων, στα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο. Έτσι το νέο μοντέλο αποκτάει το πλεονέκτημα που δεν είχε το παλιό μοντέλο, να διαφοροποιεί τη συμπεριφορά της, ανάλογα το δρόμο ή τις διαθέσεις του οδηγού. Στα επιπλέον προσθέστε την λιγότερο τραχιά κύλιση και το λιγότερο απαιτητικό τιμόνι.


Ο ορισμός του σπορ roadster η παλιά Ζ4, για τους πιουρίστες του είδους

Ο ορισμός του σπορ roadster η παλιά Ζ4, για τους πιουρίστες του είδους

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda