Ο διάκοσμος της καμπίνας δεν διαφέρει αισθητά από το κλειστό. Το εσωτερικό είναι όμορφο στη σχεδίαση και ποιοτικό

Ο διάκοσμος της καμπίνας δεν διαφέρει αισθητά από το κλειστό. Το εσωτερικό είναι όμορφο στη σχεδίαση και ποιοτικό

Εσωτερικό περιβάλλον

(30/6/2009)

Αντίθετα με την εξωτερική εμφάνιση, στο εσωτερικό το σκηνικό είναι ανάλογο με το κλειστό και συνδυάζει τον πολυτελή χαρακτήρα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ο πίνακας οργάνων, το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα προέρχονται από το σεντάν, ενώ διαφορετικός είναι μόνο ο φωτισμός του πίνακα οργάνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο πίσω μέρος κάθονται αποκλειστικά δύο επιβάτες, με τη μεγαλύτερη εντύπωση να κάνει η θέση των ζωνών ασφαλείας, αφού ο επιβάτης από την πλευρά του οδηγού θα πρέπει να πιάσει τη ζώνη με το αριστερό του χέρι (σαν να βρισκόταν στην πλευρά του συνοδηγού). Σε σύγκριση με το σεντάν, οι επιβάτες κάθονται πιο χαμηλά, ώστε να μην βρίσκει το κεφάλι τους στην οροφή.
Τέλος, αναφορικά με το χώρο των αποσκευών, αυτός είναι ικανοποιητικός με την οροφή κλειστή και ανέρχεται στα 420 λίτρα, με την μεταλλική οροφή όμως κρυμμένη περιορίζεται στα 165 λίτρα (με ρεζέρβα και στις δύο περιπτώσεις, κατά τη μέθοδο μέτρησης VDA).
Στα highlight επίσης να σημειωθεί και το εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού στο οποίο αλλάζουν οι ρυθμίσεις ανάλογα με τη θέση της οροφής, την εξωτερική θερμοκρασία, την ηλιοφάνεια και την ταχύτητα του οχήματος.

  • Το νέο Lexus IS 250C, πέρα από το γεγονός ότι εμπλουτίζει τη γκάμα IS της ιαπωνικής φίρμας, παίζει και ένα δεύτερο – μάλλον πιο σημαντικό – ρόλο. Σκοπός του είναι να φέρει νέους πελάτες στη φίρμα, αφού σύμφωνα με έρευνες αυτής, το 40% των premium αγοραστών δεν αναζητά πια αποκλειστικά το κλασικό τρίπτυχο κομψότητα, πρεστίζ και δύναμη, αλλά νέες αξίες όπως η μοναδικότητα και το μοντέρνο design.
    Το νέο Lexus IS 250C λοιπόν διατηρεί τις βασικές αρχές της Lexus, όπως τα υψηλά επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας ή τον πολυτελή χαρακτήρα της φίρμας, αλλά ταυτόχρονα είναι αρκετά δυναμικό και νεανικό σε εμφάνιση. Ενδεικτική μάλιστα είναι η παρατήρηση, ότι αν και ανήκει στη σειρά IS, σχεδιαστικά έχει δεχθεί επεμβάσεις σε όλο το μήκος και πλάτος του αμαξώματος.
FORD E-TRANSIT
OPEL