Η διαδικασία του «άνοιξε-κλείσε» διαρκεί μόλις 20 δλ. Μπαίνουν σε λειτουργία 15 μοτέρ και 37 σένσορες

Η διαδικασία του «άνοιξε-κλείσε» διαρκεί μόλις 20 δλ. Μπαίνουν σε λειτουργία 15 μοτέρ και 37 σένσορες

Οροφή: μεταλλική και γρήγορη

(30/6/2009)

Η οροφή του μοντέλου είναι μεταλλική και αρκετά γρήγορη αν αναλογιστείς πως σπάει σε τρία μέρη και χρειάζεται για να κλείσει μόλις 20 δευτερόλεπτα. Φέρει ανάλογο μηχανισμό με αυτή του Lexus SC, και για να αναδιπλωθεί μπαίνουν σε λειτουργία 15 μοτέρ και 37 αισθητήρες. Έχει προβλεφθεί μάλιστα να εξετάζεται ακόμα και η απόσταση από το πίσω όχημα. Αν αυτή είναι μικρότερη από 25 εκ. τότε η οροφή δεν ανοίγει (γιατί διαφορετικά θα βρει η πίσω πόρτα), αν είναι από 35 μέχρι 45 εκ. τότε ανοίγει αλλά ταυτόχρονα ειδοποιείται από το όχημα ο οδηγός, ενώ αν αυτή είναι πάνω από 45 πόντους, τότε η διαδικασία ολοκληρώνεται άμεσα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  • Το νέο Lexus IS 250C, πέρα από το γεγονός ότι εμπλουτίζει τη γκάμα IS της ιαπωνικής φίρμας, παίζει και ένα δεύτερο – μάλλον πιο σημαντικό – ρόλο. Σκοπός του είναι να φέρει νέους πελάτες στη φίρμα, αφού σύμφωνα με έρευνες αυτής, το 40% των premium αγοραστών δεν αναζητά πια αποκλειστικά το κλασικό τρίπτυχο κομψότητα, πρεστίζ και δύναμη, αλλά νέες αξίες όπως η μοναδικότητα και το μοντέρνο design.
    Το νέο Lexus IS 250C λοιπόν διατηρεί τις βασικές αρχές της Lexus, όπως τα υψηλά επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας ή τον πολυτελή χαρακτήρα της φίρμας, αλλά ταυτόχρονα είναι αρκετά δυναμικό και νεανικό σε εμφάνιση. Ενδεικτική μάλιστα είναι η παρατήρηση, ότι αν και ανήκει στη σειρά IS, σχεδιαστικά έχει δεχθεί επεμβάσεις σε όλο το μήκος και πλάτος του αμαξώματος.
Mercedes
test center