Η νέα Mercedes S-Class - πιο δυναμική, πιο παρελθοντικά απαξιωτική, αλλά, συγχρόνως, και πιο όμορφη από ποτέ!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes S-Class - πιο δυναμική, πιο παρελθοντικά απαξιωτική, αλλά, συγχρόνως, και πιο όμορφη από ποτέ!

Mercedes S-Class

(10/7/2009)

Το όνομα "Mercedes S-Class" είναι- εδώ και πάνω από 55 χρόνια- συνώνυμο με έννοιες ζηλευτές, όπως η ποιότητα κατασκευής, η άνεση, η πολυτέλεια, μα, πάνω απ όλα, το κύρος. Το τελευταίο δεν κατακτάται μόνο με μεγαλεπήβολα σχέδια και βαρύγδουπα σχήματα, αλλά και με τόλμη. Και, φυσικά, όταν μιλάμε για μια ανθρώπινη κατασκευή, πόσο δε μάλλον για ένα αυτοκίνητο, η τόλμη αυτή πρέπει να έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Στην περίπτωση της νέας S-Class, η Mercedes τόλμησε να αποβάλει το σχεδιαστικό συντηρητισμό και των 8 προηγούμενων γενιών του μοντέλου, ακολουθώντας στη νέα γενιά ένα σχήμα, που μπορεί δίκαια να χαρακτηριστεί "μεταμοντέρνο". Και πόσο δύσκολο άραγε είναι, αυτός ο χαρακτηρισμός να υλοποιηθεί σε πράξη, σε ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 5+ μέτρων; Μια Mercedes S-Class όμως πρέπει να είναι άνετη, ασφαλής και τεχνολογικά προηγμένη. Η νέα γενιά της S-Class προχωρά ένα βήμα πιο πέρα τους τρεις σημαντικούς αυτούς τομείς, φέρνοντας για μια ακόμη φορά στην ιστορία του μοντέλου νέα δεδομένα. Η απόλυτη άνεση που προσφέρει η αερανάρτηση Airmatic, ο υπερπλήρης εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου, και, κυρίως, μια σειρά νέων τεχνολογικών καινοτομιών (στάνταρ ή προαιρετικές) που ενσωματώνει η νέα S-Class, παύουν κάθε αμφισβήτηση για το κορυφαίο σεντάν της φίρμας.


H οδική συμπεριφορά είναι κορυφαία, ενώ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ

H οδική συμπεριφορά είναι κορυφαία, ενώ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς μόλις κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα με τη Mercedes S 350, είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και, αντίστοιχα, η υψηλότατη άνεση της αερανάρτησης Airmatic. Και στην οδική συμπεριφορά, πάντως, παρ ότι η S-Class δεν έχει φτιαχτεί για να οδηγείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς (μόνο τα 5+ μέτρα του αμαξώματος και οι σχεδόν 2 τόνοι βάρους αρκούν για να αποθαρρύνουν τέτοιες σκέψεις), το αυτοκίνητο δείχνει, ότι τα περιθώρια πρόσφυσής του είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι πιστεύει ο οδηγός του. Εδώ θα πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στο εξελιγμένο ESP (και σε όλα τα ηλεκτρονικά που ενσωματώνει), το οποίο ακόμα και όταν απενεργοποιηθεί, επεμβαίνει εκεί που πρέπει, εξασφαλίζοντας την παραμονή του αυτοκινήτου εντός της τροχιάς. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, βαραίνει χαρακτηριστικά, μόλις ο οδηγός περάσει στο υψηλότερο φάσμα του ταχύμετρου, αλλά και όταν επιλεγεί η Sport ένδειξη στο κιβώτιο.
Σε αντίθεση με το δυναμικό εξωτερικό, το εσωτερικό της Mercedes S-Class διαθέτει μια μάλλον πιο minimal σχεδιαστική προσέγγιση, η οποία πάντως σε καμία περίπτωση δε δυσαρεστεί ακόμα και τον πιο απαιτητικό. Εδώ, η Mercedes αποφάσισε να εντάξει όλες τις λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και πλοήγησης, σε ένα σύστημα ελέγχου, το οποίο ονόμασε "Comand". Από εκεί και πέρα, είτε μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, είτε μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να προβάλει τις ενδείξεις που επιθυμεί στην κεντρική οθόνη της κονσόλας ή ακόμα και στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς ποιότητας τώρα, δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός, με την έκδηλη πολυτέλεια των υλικών να συμβαδίζει απόλυτα με το χαρακτήρα της γερμανικής λιμουζίνας. Ακόμα και ο εσωτερικός φωτισμός, το βράδυ, έχει μελετηθεί έτσι ώστε να μην κουράζει τους επιβάτες, ενώ τα εκπληκτικά καθίσματα (πολυρυθμιζόμενα φυσικά) φροντίζουν για την άνεση των επιβατών και συνάμα την απρόσκοπτη εύρεση της σωστής θέσης οδήγησης.
Το αυτοκίνητο διατίθεται σε ούτε λίγο ούτε πολύ 24 εκδόσεις, που ξεκινούν από την S350 των 272 ίππων και 92.063 €, και καταλήγουν στην ταχύτερη S65 AMG L των 612 ίππων και 257.322 €, ενώ υπάρχει πλέον και υβριδική έκδοση (S400 Hybrid) με 299 ίππους και 88.400 €.

Toyota
moto