Πιο σπορτίφ συγκριτικά η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μοντέλου.

Το C5 Tourer είναι προσανατολισμένο στην άνεση. Πολύ καλή η ποιότητα κύλισης.

Οδική συμπεριφορά

Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2009

Το επιπλέον μήκος που διαθέτει το αμάξωμα του Mazda6 SW, σε σχέση με την 4θυρη και 5θυρη έκδοση, δε γίνεται παρά ελάχιστα αντιληπτό στο δρόμο. Η λέξη ασφάλεια είναι αυτή που περιγράφει καλύτερα την οδική του συμπεριφορά. Ακόμα και όταν ο οδηγός έχει διάθεση να φτάσει στο όριο, οι μικρές τάσεις υποστροφής που προκύπτουν, είναι προοδευτικές και ελέγχονται εύκολα από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, η ηλεκτρική υποβοήθηση του οποίου συντηρεί μία πολύ μικρή ασάφεια στις στροφές. Το σύστημα ευστάθειας έρχεται να συμπληρώσει τη σιγουριά που προσφέρει το ισορροπημένο και διακριτικά σπορτίφ στήσιμο του, πάντα με μικρές παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της σχετικά σφιχτής ανάρτησης και του αρκετά άκαμπτου πλαισίου.
Η Citroen C5 από την άλλη είναι προσανατολισμένο περισσότερο στη άνεση. Η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα και οι πλευρικές κλίσεις (μεγαλύτερες από το Mazda 6) δεν πρόκειται να τρομάξουν τον οδηγό. Η υποστροφική τάση είναι εντονότερη σε σχέση με το ιαπωνικό μοντέλο, διορθώνεται όμως άμεσα από το ESP. Το τιμόνι είναι λιγότερο κοφτερό και άμεσο, ενώ χειρότερη και η αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων.