Πιο σπορτίφ η οδική συμπεριφορά του Soul, χωρίς να χάνει πολύ σε άνεση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο σπορτίφ η οδική συμπεριφορά του Soul, χωρίς να χάνει πολύ σε άνεση

Παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά

(30/7/2009)

Το Soul έχει στηθεί έτσι ώστε να προσφέρει ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, ενσωματώνει πιο «σφιχτά» αμορτισέρ, προς όφελος των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος. Αντίστοιχα, το μακρύ μεταξόνιο και τα πλατιά μετατρόχια φροντίζουν ώστε το Soul να προσφέρει αυξημένη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές, οι αντιδράσεις του Soul είναι προβλέψιμες με τη σύμπραξη του στάνταρ ESP. Το σύστημα διεύθυνσης έχει το απαιτούμενο βάρος, όμως δε λείπει μια ασάφεια, που δε βοηθά σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Mέσα στην πόλη το τιμόνι δε θα δυσκολεύσει τον οδηγό κατά τους ελιγμούς και το παρκάρισμα. Όσον αφορά στην άνεση η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος κρίνεται πολύ καλή. Τα φρένα, τέλος, έχουν καλή αίσθηση αλλά μέτρια αποτελεσματικότητα.


Η άνεση είναι το κύριο γνώρισμα του C3 Picasso στο δρόμο, που έχει και καλύτερα φρένα

Η άνεση είναι το κύριο γνώρισμα του C3 Picasso στο δρόμο, που έχει και καλύτερα φρένα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το βασικό χαρακτηριστικό του C3 Picasso στο δρόμο είναι η άνεση από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και τα καλοφτιαγμένα καθίσματα. Παράλληλα, οι επιβάτες απολαμβάνουν και αξιόλογα επίπεδα ποιότητας κύλισης. Το σύστημα διεύθυνσης είναι καλό σε αίσθηση και ακρίβεια, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 39,6μ.). Στις στροφές, οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα δεν είναι αμελητέες, σίγουρα όμως είναι πολύ λογικές και αναμενόμενες, επιτρέποντας στο C3 Picasso να κινείται με απόλυτη ασφάλεια, αρκεί βέβαια ο οδηγός να μην το παρακάνει. Στην πόλη το Picasso αποδεικνύεται ευέλικτο και πρακτικό, χάρη στις περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις, στο εντελώς κάθετο πίσω άκρο, αλλά και στην καλή περιφερειακή ορατότητα. Στον αυτοκινητόδρομο παραμένει ασφαλές και σίγουρο, χωρίς τάσεις πλεύσης και με σχετικά περιορισμένους αεροδυναμικούς θορύβους.

Toyota
moto