Τι έχει το Opel Insignia που δεν έχουν τα άλλα μεσαία και πουλάει 1.000 αυτοκίνητα το μήνα;

Τι έχει το Opel Insignia που δεν έχουν τα άλλα μεσαία και πουλάει 1.000 αυτοκίνητα το μήνα;

(9/9/2009)

Χίλια αυτοκίνητα το μήνα είναι ένας αστρονομικός αριθμός για τα ελληνικά δεδομένα. Τα αυτοκίνητα που το φτάνουν ή το ξεπερνούν είναι συνήθως μικρά ή μικρομεσαία, ενώ πρέπει να υπάρχουν και κάποιες συνθήκες για να διατηρήσουν τέτοιες πωλήσεις. Το Opel Insignia όμως δεν είναι ούτε μικρό, ούτε μικρομεσαίο. Είναι το πρώτο μεσαίο που καταφέρνει τέτοιες πωλήσεις και μάλιστα για δύο συνεχόμενους μήνες. Γιατί;

Τι είναι αυτό που έχει το Insignia και δεν έχουν τα υπόλοιπα μεσαία; Είναι γερμανικό. Εντάξει, έχουμε πει πως αν δεν είσαι γερμανός (ή τσέχος) μεσαίο αυτοκίνητο δεν πουλάς (σε ποσότητα) στην Ελλάδα. Και η Opel, παρά τα προβλήματα της μητρικής GM και τη διαφαινόμενη πώλησή της σε αμφίβολης εξασφάλισης χέρια, είναι γερμανική.
Γερμανικό όμως είναι και το Ford Mondeo, όμως το Insignia πουλάει 4 φορές παραπάνω. Το μυστικό; Ο κινητήρας 1,6 τούρμπο που αποδίδει 180 ίππους, αριθμό που το Mondeo πρέπει να φτάσει στα 2,5 λίτρα για να ξεπεράσει. Με αυτό το μοτέρ το Insignia έχει σοβαρά γρήγορες επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλή (για την απόδοση) κατανάλωση.

&&&& &&&& Όμως τούρμπο μοτέρ έχουν και άλλα γερμανικά μεσαία. Όπως το VW Passat που με τον νέο 1,8TSI διαθέτει 160 ίππους και μένει κάτω από το ψυχολογικό (και οικονομικό) όριο των δύο λίτρων. Μπορεί τα 200 επιπλέον κυβικά και 20 λιγότεροι ίπποι να μην γεμίζουν το μάτι όσο το μοτέρ του Insignia, όμως το πρόβλημα, σε σχέση με το Passat δεν είναι εκεί. Γιατί το Insignia έχει τη φρεσκάδα του νέου, όταν το Passat πλησιάζει στο τέλος, ενώ η έκδοση CC, παρά τη σχεδίαση ξεφεύγει σε τιμή.
&&&& Φρέσκο όμως και ιδιαίτερα προσιτό είναι και το Skoda Octavia5 που ανανεώθηκε με ιδιαίτερα καλαίσθητο τρόπο και δείχνει πιο premium από ποτέ. Είναι σχεδόν γερμανικό, έχει κινητήρες τούρμπο, όμως πουλάει λιγότερο από ότι το Insignia. Είναι όμως και μικρότερο, τουλάχιστον σε εξωτερικές διαστάσεις, και δείχνει λιγότερο λιμουζίνα από το Opel.

&&&& &&&& Φτάνουν όμως αυτοί οι τέσσερις λόγοι για να φέρουν ένα μεσαίο τόσο ψηλά; Είπαμε: Γερμανικό, μικρός κυβισμό με μεγάλη απόδοση, φρέσκο ντιζάιν και μεγάλοι χώροι. Αυτό ήταν που χρειαζόταν η αγορά του μεσαίου για να αναβιώσει; Ή μήπως το Insignia έχει το κάτι παραπάνω.
&&&& Κάτι που μιλάει κατευθείαν στον Έλληνα αγοραστή. Ισορροπεί το μοντέρνο με το κλασσικό στη σχεδίαση είναι η αλήθεια και δε δημιουργεί εχθρούς με τους ουδέτερους τρόπους του στο μάτι. Έχει το «σωστό» σχήμα τριών όγκων και «δείχνεται» πολύ σα λιμουζίνα, ενώ οι τεράστιοι τροχοί και το ελαφρώς κουπέ σχήμα το κάνουν να ανεβαίνει στα μάτια πολλών σε επίπεδα premium αυτοκινήτων σε κλάσμα όμως της τιμής τους.
&&&& Εσείς πως το βλέπετε το Insignia; Τι είναι αυτό που έχει και το κάνει τέτοια επιτυχία; Προσωπικά θα το αγοράζατε; Ή μήπως το έχετε ήδη; Και τι σας τραβάει (ή απωθεί) σε αυτό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN