Ουδέτερο στο δρόμο, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης το Scout, που πάει ελαφρά και εκτός δρόμου
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ουδέτερο στο δρόμο, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης το Scout, που πάει ελαφρά και εκτός δρόμου

Οδική συμπεριφορά

(21/9/2009)

Το Scout είναι αρκετά καλά προετοιμασμένο για τα δύσκολα. Το αμάξωμα του έχει απόσταση από το έδαφος 18 εκατοστά, ενώ για την κίνηση σε σαθρά εδάφη αναλαμβάνει η εξελιγμένη τετρακίνησή του, με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς. Αυτός είναι από τα τελευταία αποκτήματα του ομίλου VW, και αναλαμβάνει να στείλει μέχρι και 85% της κίνησης στον πίσω άξονα. Στην πράξη το Octavia Scout αποτελεί την επιτομή των στόχων όλης της γκάμας του μεσαίου μοντέλου της Skoda, αφού υλοποιεί στο μέγιστο τις δυνατότητες που προσφέρει το αμάξωμα του. Είναι άνετο σε κάθε είδους έδαφος, ενώ έχει και πολύ πλούσιους χώρους. Έχει πολύ καλές επιδόσεις για τον όγκο και τα κιλά του, χωρίς, όμως να καταναλώνει υπερβολικά. Έχει συγκροτημένη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, που εκμεταλλεύεται τις προδιαγραφές της φρέσκιας τετρακίνησης και μπορεί να καλύπτει επιτυχημένα τους όποιους περιορισμούς επιβάλλει η μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Αυτή βέβαια είναι και η συνθήκη, μαζί με την τετρακίνηση, που του επιτρέπει την κίνηση και εκτός δρόμου, χωρίς απαραιτήτως να περιορίζεται από τον crossover χαρακτήρα του.


Τα ενισχυμένα αμορτισέρ, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και η αποτελεσματική αυτόματη τετρακίνηση προσφέρουν ρυθμίσιμη και άνετη συμπεριφορά ακόμα και στο χώμα

Τα ενισχυμένα αμορτισέρ, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και η αποτελεσματική αυτόματη τετρακίνηση προσφέρουν ρυθμίσιμη και άνετη συμπεριφορά ακόμα και στο χώμα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Tο νέο Seat Altea 4 Freetrack είναι ένα αυτοκίνητο ικανό να κινηθεί ασφαλώς ακόμη και με σχετικά μεγάλες ταχύτητες σε ασφάλτινα κομμάτια με στροφές. Παρά του ότι οι κλίσεις του αμαξώματος δεν απουσιάζουν, το Freetrack δεν είναι καθόλου νευρικό, ενώ αν κανείς το παρακάνει, το στάνταρ ESP (που απενεργοποιείται) και η τετρακίνηση διορθώνουν. Στην εθνική οδό το μοντέλο της Seat ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και πολύ καλή -για τα δεδομένα της κατηγορίας- ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι σε όλες τις ταχύτητες έχει πολύ καλή αίσθηση, όπως και ο επιλογέας των ταχυτήτων. Ο συνολικός χαρακτήρας του Freetrack είναι σχεδόν αποκλειστικά ασφάλτινος. Το μοντέλο της ισπανικής φίρμας δύναται να κινηθεί ακόμη και γρήγορα σε πατημένο χώμα, εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες του κινητήρα, αλλά και του αυτόματου συστήματος τετρακίνησης που διαθέτει.

ELASTIKA 2024
moto