Νέα φανάρια, μάσκα, και προφυλακτήρας για το ανανεωμένο Swift
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα φανάρια, μάσκα, και προφυλακτήρας για το ανανεωμένο Swift

Οδηγούμε το νέο Suzuki Swift

(2/9/2010)

Η νέα έκδοση του Suzuki Swift είναι γεγονός. Εκ πρώτης όψεως μπορεί οι αλλαγές να φαίνονται περιορισμένες, σημειώστε όμως: νέο βενζινοκινητήρα με 94 ίππους από 1.2 λίτρα, μεγαλύτερες διαστάσεις, αυξημένη άνεση, ολοκαίνουργιο εσωτερικό, ακόμη και βελτιωμένη παθητική ασφάλεια!

Οι εξωτερικές αλλαγές στο νέο Swift είναι: η νέα μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω, και η πιο στρογγυλεμένη γρίλια της μάσκας με λίγο πιο δυναμικό προφυλακτήρα. Πιο σημαντικές πάντως μοιάζουν να είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, αφού εκτός από τα νέα χρώματα των επενδύσεων, η μεγαλύτερη ανανέωση σημειώνεται στην εντελώς νέα αισθητική του συνόλου ταμπλό/κεντρικής κονσόλας, καθώς και στον σχεδιασμό του τιμονιού.

Ο νέος κινητήρας των 1,2 λίτρων και 94 ίππων είναι ζωντανός σε όλο το φάσμα των στροφών

Ο νέος κινητήρας των 1,2 λίτρων και 94 ίππων είναι ζωντανός σε όλο το φάσμα των στροφών

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το νέο Swift είναι μεγαλύτερο από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, με αύξηση στο μήκος κατά 90 χιλιοστά, και στο μεταξόνιο κατά 50 χιλιοστά. Πιο συγκεκριμένα οι διαστάσεις του πλέον είναι τα 3.850x1.695x1.510 χιλιοστά για ΜxΠxΥ, και 2.430 χιλιοστά για το μεταξόνιο. Το βάρος του ξεκινά από τα 945 κιλά, ανάλογα με την έκδοση, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 211 λίτρα και φτάνει έως τα 512 λίτρα (τρίθυρη έκδοση), και έως τα 528 λίτρα (πεντάθυρη έκδοση).
Επίσης, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως η νέα έκδοση του Suzuki Swift είναι και ένα ιδιαίτερα ασφαλές αυτοκίνητο, αφού σημείωσε μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες, και σύμφωνα πάντα με τους νέους κανονισμούς που χρησιμοποιεί το Euro NCAP. Πιο συγκεκριμένα η συνολική βαθμολογία που απέσπασε ήταν φυσικά τα 5 αστέρια, με ποσοστό 94% για την προστασία ενηλίκων, 82% για την προστασία των παιδιών, 62% για την προστασία των πεζών, και 71 % για την κατηγορία Safety Assist.

Κινητήρες
Φυσικά, το πιο σημαντικό είναι τα ολοκαίνουργια μηχανικά σύνολα. Εκεί έχουμε νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων που με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (εισαγωγής και εξαγωγής- Dual VVT), αποδίδει 94 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 118 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Απόδοση που είναι καλύτερη και από αυτήν του κινητήρα των 1,3 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται τώρα. Οι επιδόσεις για την τρίθυρη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είναι τα 12,3 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και 165 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5.0 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 116 γρ./χιλιόμετρο). Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων είναι τα 13,5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω., τα 160 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τα 126 γρ./χιλιόμετρο για τους ρύπους CO2.
Επίσης υπάρχει και υπερτροφοδοτούμενη πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,3 λίτρων με την απόδοση να φτάνει τους 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 190 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Οι επιδόσεις εδώ είναι τα 12,7 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και τα 165 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, τα 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα κατανάλωσης, και τέλος τα 109 γρ./χιλιόμετρο για τους ρύπους CO2.

Οδική συμπεριφορά
Στη γερμανική άσφαλτο, η συμπεριφορά του Swift παραμένει σταθερή και προβλέψιμη. Το αυτοκίνητο έχει δεχθεί αύξηση στα μετατρόχια (κατά 10 χιλιοστά εμπρός και 5 χιλιοστά πίσω), ενώ γίνεται χρήση μεγαλύτερης διαμέτρου ζαντών (16 ιντσών), και ελαστικών χαμηλότερου προφίλ. Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με την αύξηση του μεταξονίου εκτός από τη συνολικά βελτιωμένη εικόνα στο δρόμο, εξασφαλίζουν και ιδιαίτερα αυξημένη άνεση για τους επιβάτες. Το τιμόνι παραμένει ελαφρύ, όμως δεν υστερεί σε πληροφόρηση, ενώ το κιβώτιο είναι πιο κοντό με την κλιμάκωση να είναι αισθητά βελτιωμένη. Μάλιστα σε βαθμό που η 5η σχέση να μην χρησιμεύει πλέον μόνο για κίνηση στο αυτοκινητόδρομο (ως over-drive) αλλά να χαρίζει ζωντάνια. Ο νέος κινητήρας 1.2 είναι επίσης ζωντανός, και γεμάτος σε όλο το φάσμα των στροφών και μόνο στις υψηλές ταχύτητες (μετά τα 150-160 χ.α.ω.) γίνεται αισθητή η έλλειψη κυβικών εκατοστών.
peugeot
skoda