Το Golf 1.2 ΤSI με τους 105 ονομαστικούς φαντάζει ιδανικό για τις ιδιαίτερες ελληνικές συνθήκες φορολόγησης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Golf 1.2 ΤSI με τους 105 ονομαστικούς φαντάζει ιδανικό για τις ιδιαίτερες ελληνικές συνθήκες φορολόγησης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου

VW Golf 1.2 TSI

(6/9/2010)

Η μοναδική οπτική διαφοροποίηση της μικρότερης έκδοσης του Golt σε σχέση με τα «αδελφά» TSI, έχει να κάνει με την απουσία κόκκινου χρώματος στο I του ανάλογου λογότυπου. Το καλό είναι πως στην πράξη ο κινητήρας ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του αμαξώματος των 1.233 κιλών, ενώ παράλληλα -στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση στην κατηγορία των μικρομεσαίων και περιορισμένα ετήσια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας 94 ευρώ).


¶τολμη σχεδίαση, αλλά κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα και για το Golf με τον 1.2 TSI κινητήρα

¶τολμη σχεδίαση, αλλά κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα και για το Golf με τον 1.2 TSI κινητήρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το εσωτερικό Golf 1,2 ΤSI μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο σπουδαίας σχεδιαστικής μελέτης, είναι όμως καλαίσθητο αισθητικά και κυρίως υπερποιοτικό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και εκείνα με τη σειρά τους πολύ καλής ποιότητας και εμφανίζουν κορυφαία συναρμογή. Βέβαια, το τιμόνι με τη λεπτή στεφάνη ή το εντελώς βασικό ηχοσύστημα διαφέρουν από την πολύ καλή εικόνα των ακριβότερων εκδόσεων. Εργονομικά λάθη δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται παντοιοτρόπως.

&&&&• H άνεση αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής, με την ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης κτυπάει κορυφή και τα ταξίδια είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Ο κινητήρας 1.2 παρουσιάζει σχετικά γραμμική λειτουργία, αλλά το φόρτε του είναι η ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές. Ψηλά δείχνει να του λείπει η δύναμη και πολύ χαμηλά εμφανίζει μια υστέρηση, στοιχεία που τονίζονται και από την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου.

• Ο χώρος αποσκευών με τα 350 λίτρα δεν είναι ο μεγαλύτερος, έχει όμως κανονικό σχήμα και άνοιγμα.

• Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 118 ίππους στις 5.020 σ.α.λ., και 179 Nm ροπής στις 3.480 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 190 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 134 γρ./χιλιόμετρο.

• Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 17.990 ευρώ. Η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι η έκδοση Generation (19.090 ευρώ) που περιλαμβάνει επιπλέον κλιματισμό, cruise control και ζάντες αλουμινίου.

PEIRAIOS LEASING
OPEL