Η σταθερότητα που παρουσιάζει και η πρόσφυση σε κάθε διαδρομή είναι ανωτέρου επιπέδου, όπως και η οδηγική αίσθηση ειδικά με την επιλογή Dynamic μέσω του D.N.A.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η σταθερότητα που παρουσιάζει και η πρόσφυση σε κάθε διαδρομή είναι ανωτέρου επιπέδου, όπως και η οδηγική αίσθηση ειδικά με την επιλογή Dynamic μέσω του D.N.A.

Alfa Romeo Giulietta

(17/9/2010)

H Giulietta αποτελεί μία από τις καλύτερες σύγχρονες Alfa Romeo που έχουν ποτέ υπάρξει, αφού διατηρεί όλα τα παραδοσιακά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, συν κορυφαία επίδοση στις δοκιμές του Euro NCAP, νέα πλατφόρμα με αυξημένη ακαμψία, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και "δεμένη" κατασκευή. Παράλληλα, χτυπάει την κορυφή σε οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση και επιδόσεις, ενώ τα σχόλια περί εμφάνισης είναι άκρως κολακευτικά. Η εικόνα στο εσωτερικό της Giulietta παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, συνδυάζοντας σύγχρονα γνωρίσματα με κάποιες ρετρό αναφορές, αλλά με μοναδική ίσως παραφωνία το τιμόνι, που παραπέμπει σε άλλων μοντέλων του Gruppo Fiat. Παράλληλα, από πλευράς υλικών, μαλακό πλαστικό συναντάται περιμετρικά του οριζόντιου μεταλλικού τμήματος, ενώ από τις σκληρές πλαστικές επιφάνειες δεν έχει τόσο καλή υφή αυτό στο κατώτερο τμήμα του ταμπλό. Ακόμα η εργονομία ικανοποιεί και πολύ περισσότερο η χαμηλή θέση οδήγησης, που συμβαδίζει με το σπορτίφ χαρακτήρα της Giulietta. Στο μέσο όρο της κατηγορίας κυμαίνεται το πορτ μπαγκάζ των 350 λίτρων με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, αλλά και το ψηλό κατώφλι.


Δυναμική και ιδιαίτερα ελκυστική είναι εξωτερικά η νέα μικρομεσαία

Δυναμική και ιδιαίτερα ελκυστική είναι εξωτερικά η νέα μικρομεσαία "Αlfa"

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

H Giulietta διατηρεί στο δρόμο τη σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo, ενώ παράλληλα είναι πολιτισμένη, αφού είναι μεν σφιχτή αλλά όχι κουραστική, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλή ένταση θορύβου από τον κινητήρα σε ρυθμούς ταξιδιού. Το καινούριο δάπεδο προσφέρει επίσης σημαντικά καλύτερη ακαμψία και στιβαρότητα συγκριτικά π.χ. με την 147. Γεγονός που αποδίδεται και στα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που εξασφαλίζει το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, αφού περιορίζει σημαντικά το στιγμιαίο σπινιάρισμα των κινητήριων τροχών και κατ´ επέκταση την υποστροφή. To μοντέλο διατίθεται αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες στα 1,4 λίτρα με την απόδοση στους 120 και 170 ίππους, αλλά και στα 1,8 λίτρα με 235 ίππους για την έκδοση 1750 TBi Quatrifoglio Verde.

SPRING SEAT
NISSAN