Επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση συνδυάζουν τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια
Με κιβώτια διπλού συμπλέκτη, σειριακά μηχανικά και αυτόματα 7, 8 και 9 σχέσεων, ποιος επιμένει ακόμη να αλλάζει ταχύτητες μόνος του;
Ποιος δε θυμάται την εποχή που το αυτόματο κιβώτιο ήταν αιτία μίσους και διχόνοιας; Που οι οδηγοί που τα προτιμούσαν αντιμετωπίζονταν από τους άλλους σχεδόν ρατσιστικά; Λοιπόν αυτά τελείωσαν και μαζί τους τελείωσαν και αυτά τα αυτόματα που πιθανώς να άξιζαν τέτοια αποστροφή. Τώρα όμως; Υπάρχει δικαιολογία με τόση τεχνολογία να ασχολούμαστε ακόμη με το λεβιέ των ταχυτήτων;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κάποτε το αυτόματο κιβώτιο ήθελε μεγάλη ισχύ γιατί είχε απώλειες και «έτρωγε» ροπή, ρίχνοντας αισθητά τις επιδόσεις. Τώρα ισχύει το αντίθετο, ειδικά στα γρήγορα μοντέλα, που απαλλαγμένα από τα χειροκίνητα σασμάν πετυχαίνουν κάθε φορά τις επιδόσεις τους, όχι μόνο όποτε τα καταφέρνει ο οδηγός.Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, όπου η ρύθμιση γίνεται με στόχο όχι τις επιδόσεις αλλά την κατανάλωση και τους ρύπους. Ποιος δε θέλει να αλλάζει το αυτοκίνητο μόνο του ταχύτητα όποτε ξέρει εκείνο πως θα διατηρήσει την κατανάλωση πιο χαμηλή;
Και μετά είναι η ευκολία. Όποιος έχει οδηγήσει ακόμη και αρχαίο αυτόματο στην κίνηση της πόλης ξέρει πόσο ευεργετικό είναι για το αριστερό πόδι. Απαλλαγμένο από το συνεχές πάτημα του συμπλέκτη, πρώτη-νεκρά, πρώτη-νεκρά, ξεκουράζεται στην άκρη, κάνοντας το μποτιλιάρισμα μια σαφώς λιγότερο δυσάρεστη εμπειρία.
&&&& Βέβαια η «ρετσινιά» του αυτόματου επιμένει. Πολύς κόσμος έχει μείνει με την εντύπωση του «είναι αργό» ή «κόβει γκάζι» ή «τρώει βενζίνη». Κάτι σαν τον μπαμπούλα της αυτοκίνησης. Λοιπόν ο μπαμπούλας πέθανε και τα πράγματα έχουν έρθει τελείως ανάποδα.
Τώρα πρέπει να φύγει και η «μαγκιά» που κάποτε οι οδηγοί θεωρούσαν πως δεν έχουν όσοι δε μπορούσαν να ξεκινήσουν στην ανηφόρα αφήνοντας γρήγορα το συμπλέκτη για να πατήσουν έγκαιρα το γκάζι. Επειδή δε ζούμε στην άγρια δύση και επειδή είναι πολύ πιο εύκολο να ασχοληθείς με την κίνηση γύρω σου ή άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα, χωρίς να σε νοιάζει, αφήνεις το αυτοκίνητο να σταθεί μόνο του στον ανήφορο και απλά πατάς όσο γκάζι θες, χωρίς άγχος και απότομες κινήσεις, για να πας μπροστά. Και κυριολεκτικά και μεταφορικά.
¶ρα λοιπόν τι μένει στα χειροκίνητα σασμάν; Η χαμηλότερη τιμή; Ίσως, αν και αυτό διαπραγματεύεται όταν ανακαλύψει κανείς τον τροχό που λέγεται αυτόματο κιβώτιο. Ο απόλυτος έλεγχος; Αυτό και αν είναι σχετικό, αφού με το αυτόματο κάνεις ακριβώς ότι θες, κάθε φορά με τον ίδιο τρόπο.
Γιατί λοιπόν δεν αγοράζουμε αυτόματα; Εσείς τι δικαιολογία έχετε; Τι βάζετε μπροστά στην ιεράρχηση των αναγκών και κόβετε το αυτόματο κιβώτιο από τη λίστα; Είναι καλύτερο το χειροκίνητο; Ή απλά έτσι μάθαμε και δύσκολα αλλάζει κανείς; Τι λέτε;
Είναι πιο ακριβά και αν βγάλουν κάποιο πρόβλημα την εκατσες
Μιας και ειναι της μοδος η λεξη ντιντης , θα την δανειστω απο τον Ελληνα βολευτη μας. Ναι εχουν κανει αλματα προοδου τα αυτοματα κιβωτια, ειναι ποιο γρηγορα, ποιο αξιοπιστα, κλπ. Πραγματι για ενα οδηγο νταλικας η της ΕΑΣ μια χαρα ειναι οταν οδηγουν Πατησια Ομονια Συνταγμα. Α ξεχασα τον κο και κα Ντιντη και φυσικα την διδα Ντιντικου που πηρε το διπλωμα οδηγησης λαδωνοντας και αυτοκινητο για κοινωνικη καταξιωση, βεβαια να μην ταλαιπωρουμε τον ανθρωπο, μεχρι και Ferrari μπορει α οδηγει .... Σε εμας δε τους λιγους και ταπεινους που ακομα παμε νυχτα να ανεβουμε μια Ριτσωνα η ενα Μπραλο μας αρκουν τα μηχανικα κιβωτια . Και μαθαμε να τα χρησιμοποιουμε και τα εκμεταλευομαστε ... Αλλωστε λιγοι οι εκλεκτοι .
εχοντας οδηγησει αρκετα αυτοματα δεν μπορω να πω με σιγουρια τι θα προτιμουσα,για παραδειγμα προτιμω το rav4 του πατερα μου με αυτοματο σασμαν αλλα εγω το m3 e46 το πηρα χειροκινητο αφου δοκιμασα και τις δυο εκδοχες και νομιζω οτι οποιος εχει οδηγησει και τα δυο με καταλαβαινει....δε ξερω ισως εχει να κανει με το χαρακτηρα του καθε αυτοκινητου...η γυναικα μου εχει ενα matizaki αυτοματο και ειναι απλα τελειο απο την αλλη ενας γνωστος μετανιωσε που πηρε το evo x με sst...
ΕΙΜΑΙ ΤΑΞΙΤΖΗΣ 28 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 13ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΤΑΞΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΟΥΤΕ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
chris... μπράβο σου για το επιμορφωτικό σχόλιο
ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΟΙΠΟ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΡΟΥΦΟΥΣΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ, Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΩΝ, Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΘΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΣΑΝ ΧΑΜΕΝΟΣ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ +10% ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΑΠ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ/ΣΕΙΡΙΑΚΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΥΠΑΡΞΗ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑ ΠΙΑ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ...
Δεν εχω οδηγησει παρα μια φορα με αυτοματο κιβωτιο.Οταν ημουν μικροτερος προτιμουσα το μηχανικο. Τωρα δεν θα ειχα προβλημα για ενα αυτοματο εξαταχυτο ή και διπλου συμπλεκτη. Ομως γιατι ειναι τοσο ακριβα? (+2000 ευρώ). Πιστευω οτι το μονο προβλημα για τις ηλικιες 35 και πάνω που ετσι κι αλλιως θα προτιμουσαν αυτοματο, ειναι η υψηλη ακομα τιμη τους. Μια τιμη στα +800 ευρω θα ηταν ΟΚ.
αυτα που λεει ο φιλος stamg παραπανω,τα χω στο ταπεινο 1.1 ημιαυτοματο forfour με το οποιο ειμαι ενθουσιασμενος ....51000 χλμ...καταλαβαινεις τις αλλαγες,κανεις ετσι εν κινηση με οσα,το κανεις χειρος κανεις κατω κινηση,κατεβαζει ταχυτητα και γινετε χειρος(απο auto)κανεις αριστερα με οσα παλι γινετε αυτοματο κ.τ.λ. αν κ ειχα χειρος μια ζωη κι ουτε μου περνουσε η σκεψη για (ημι)αυτοματο μεχρι να το παρω ,βαζω ++...
Απο την εποχη που πρωτοεμφανίστηκαν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης (και οχι μόνο) προέκυψε το πρόβλημα του μη επαρκούς εύρους στροφών και ροπής/δύναμης που χρειάζεται ενα αυτοκίνητο για να κινήται σε ολες τις συνθήκες. Λύση σε αυτο το πρόβλημα δώθηκε με την προσθήκη ενός ενδιάμεσου μηχανισμου που προσαρμόζει το ευρος αποδοσης του κινητήρα με την ταχυτητα περιστροφής των τροχών. Τα συστηματα με σταθερές σχεσεις, ασχέτως το πως επιλέγονται αυτες (χειροκίνητα ή αυτόματα) λύνουν μερικώς το πρόβλημα λόγω του περιορισμένου αριθμού σχέσεων. Η καλύτερη λύση εχει δωθεί εδω και χρόνια με τα κιβώτια συνεχώς μεταβαλόμενων σχέσεων (CVT) με μόνο πρόβλημα, (που εχει λυθει πλέον), την μεταφορά μεγάλου ποσου ροπής. Είναι πιο αξιοπιστα απο τα κιβώτια σταθερών σχέσεων γιατί εχουν λιγότερα κινούμενα μέρη και διαθέτουν πολυ μεγαλύτερη ευελιξία στην εφαρμογή ηλεκτρονικών για καλύτερη απόδοση. Εδω ο κινητήρας αποδίδει με χειρουργική ακρίβεια το ποσο της δυναμης που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να κινηθει σε κάθε εντολή του οδηγού και της κατάστασης του δρόμου, με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία και διάρκεια ζωής του κινητήρα. Σαν αποτέλεσμα ενα αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα να μπορεί να συμπεριφέρεται και να αποδίδει ιδια με ενα μεγαλύτερης ιπποδύναμης διότι λειτουργεί συνεχώς στην ωφέλιμη περιοχή στροφών. Δεν είναι τυχαίο που αυτη η λύση εχει υοθετηθεί σχεδόν απο το σύνολο των υβριδικών οχημάτων. Όσον αφορά κάποιες ενστάσεις του τύπου " μιάζει σαν να πατινάρει" ειναι υπόθεση μιας περίπου εβδομάδας χρήσης cvt για να αντιληφθεί ο οδηγός οτι πρέπει να οδηγά διαφορετικά απ΄ ότι μεχρι τώρα. Με προσωπική εμπειρία 178.000κμ με cvt χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα μπορώ να σιγουρέψω οτι η μεση ωριαία ταχυτητα ειναι σημαντικα μεγαλύτερη και η οικονομία καυσίμου μεγαλύτερη σε σχέση με το αντίστοιχο χειροκίνητο μοντέλο. Φυσικά λόγω προηγμένων ηλεκτρονικών δεν αφήνει κανένα περιθώριο λάθους απο μεριά του οδηγου. Ειναι το 6ο αυτοκίνητο που διαθέτω κι όταν οδηγώ κάποιο απο τα χειροκίνητα μου έρχεται να βάλω τα γέλια απο τις αχρηστες κινήσεις που πρέπει να κάνω, χωρια που παω και πιο αργα... Συγνώμη για το μακροσκελές, ηθελα απλώς να καταθέσω την εμπειρία μου.
To πρόβλημά μου, ή η επιθυμία μου, αν θέλετε είναι η εξής: Θά θελα DSG σε αυτοκίνητο πόλης, δηλ. μήκους 3 μέτρων, με 0-100 όχι πάνω από 10-10.5 δευτερόλεπτα και εκπομπές ρύπων μέχρι 95 gr και να είναι και value for money. To μόνο που πλησιάζει σε αυτές της προδιαγραφές νομίζω είναι το Fiat 500 των 900 cc twin air dualogic. Όμως η τιμή του δεν θα συνάδει με το μέγεθός του και ούτε πρόκειται να βρίσκεται σύντομα μεταχειρισμένο. Έχετε κάποια καλύτερη ιδέα? Στο Nissan Micra των 98 hp δεν προβλέπεται έκδοση αυτόματου κιβωτίου, αν κατάλαβα σωστά.
ΕΙΧΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΑΠΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΣΥΓΓΕΝΗ ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΗΓΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ). ΤΟ SMART ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΠΛΩΣ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΤΟ HONDA JAZZ CVT ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΟ NORMAL ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ SPORT, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΛΟΝΙΣΕ ΗΤΑΝ ΤΟ GOLF DSG ΤΩΝ 160 ΙΠΠΩΝ, ΣΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ (ΣΕ AUDI S-TRONIC).
pragmati ta simerina automata kivotia exoun veltiothei para polu.... eimai latris tis odigisis kai maresei namai mesa sta pragmata.... me to automato kata ena meros i kai oloklirotika, tis douleia, to analamvei o egefalos opote xeneis ena meros tis odigisis.... me to xeirokinito einai diaforetiaka, ola eksartodai apo sena kai tin akrivia pou ekteleis tis diadikasies, boreis na paikseis teleios eleuthera (apotomes ekiniseis,spiniarismata, naxeis nekra otan tsoulas stin katifora,ktl...) sigoura kai ta 2 exoun uper kai kata, parola auta eimai uper tou manual.....
Σκοπευω να αγορασω αυτοκινητο με DSG κιβωτιο!!!!φοβερό!!!συγχαριτιρια!!!και όσοι θέλουν να πεζουν με ενα λεβιέ υπάρχει ακόμα ο λεβιές,απλα παει μπροστα και πίσω σε αντιθεση με παλιοτερα!!άσε που οδηγας με ασφαλεια...2 ποδια έχουμε οχι 3!!!εκμεταλευτειτε το ;)
Oποιος δεν έχει οδηγήσει το αυτόματο 7άρι DSG της VW, ή της SKODA δεν ξέρει τι χάνει από αμεσότητα στο γκάζι , στις επιδόσεις , στην ξεκούραστη οδήγηση , στην ασφάλεια αλλά και στην οικονομία καυσίμου . Πιστεύω ότι είναι το κορυφαίο αυτόματο και το προτείνω ανεπιφύλακτα ειδικά για το SUPERB 1.8 TSI . Κυριολεκτικά το αυτοκίνητο πετάει .
Αυτοματο και παλι αυτοματο. Στην Ελλαδα θα μας γινει συνηθεια μετα απο 100 χρονια απο σημερα. Τα αυτοματα κιβωτια ειναι αθανατα, αντιθετα με τα χειροκινητα που θες καθε τοσο δισκο-πλατο(αυτο για την πλειοψηφια των οδηγων). Τα αυτοματα ειναι γρηγοροτερα, αξιοπιστα, διαχειριζονται τελεια τον κινητηρα, ξεκουραστα για τον οδηγο. Τα παλαιας τεχνολογιας 4 ταχυτα ειναι καλο να αποφευγονται παντως...για λογους οικονομιας και επιδοσεων.
Tiptronic, oλα τα υπολοιπα ειναι οδοντοβουρτσες.
Επειδη ο πατερας μου ειναι αναπηρος πολεμου και εδω και 20 και χρονια εχει αυτοματο το προτιμο απο το μηχανικο. Το επομενο αυτοκινητο μου αυτοματο θα ειναι.
ακουω πολλους να λενε πως με το αυτοματο DSG της VW διπλου συμπλεκτη, δεν εχουν τον ελεγχο.. .ελεος. οπως ειπε και ενας φιλος, αν δεν εχεις οδηγησει, μη μιλας. οποιαδηποτε στιγμη θελει ο οδηγος επεμβαινει και αλλαζει ταχυτητα και πολυ ποιο γρηγορα αφου η αλλαγη γινεται σε κλασματα του δευτερολεπτου και οχι αργα οπως στο χειροκινητο. αλλοι λενε αν χαλασει.. ελεος αν ειναι ετσι αγορατε καρπουζι που δεν χαλαει. το αυτοματο εχει ολα τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου γιατι οποτε θελεις αλλαζεις ταχυτητες μονος σου χωρις να τραβηξεις καν τα χερια απο το τιμονι. επισης ο ιαλλαγερς γινονται ποιο γρηγορα αρα ποιο σπορ . απο την αλλη βεβααι θα πω πως μετα απο 110.000χιλ με ενα GTI V DSG, ποτε δεν με κρεμασε και παντα ξερει ποτε να αλλαξει ταχυτητα και ουτε 5 φορες δεν αλλαξα χειροκινητα εγω τις ταχυτητες. επισης κανει τρομερη οικονομια γιατι διαβαζει τον τροπο οδηγησης και βαζει πχ 6η οταν πηγαινεις με 70 σταθερα πισω απο ενα φορτηγο κτλ κτλ συγκρινοντας με ιδιο αμαξι με χειροκινητο, το διπλου συμπλεκτη ειναι κατα 1-1,2 λιτρα στα 100 χιλ ποιο οικονομικο. οποιος δεν εχει οδηγησει αυτοματο VW DSG δεν ξερει τι χανει
Πολυ καλα τα τελευταιας γενιας διπλου συμπλεκτη ημιαυτοματα κιβωτια αλλα με χαλαει που στα περισσοτερα ακομα και σε sport mode αλλαζουν σχεση στον κοφτη.Ενα αλλο που με προβληματιζε με την συντομη σχεση που ειχα με τετοιου τυπου κιβωτιο ηταν το περιμενε στο φαναρι οπου επρεπε να παταω φρενο.Αυτα φυσικα ειναι πολυ ασημαντα γι αυτο και εφοσον πεσουν και λιγο οι τιμες τους σιγουρα θα το προτιμισω σε σχεση με το απλο χειροκινητο.
Εγώ προσωπικά μετά το σειριακό C2 sendodrive μου, αγόρασα αυτοκίνητο με manual (ds3) μόνο και μόνο επειδή η citroen φρόντισε να με αποτρέψει να το κάνω, καταργώντας το ημιαυτόματο 5άρι sensodrive και βάζωντας ένα απαράδεκτο μικρό 4άρι αυτόματο το οποίο δεν φτάνει που είναι και ακριβότερο κατα πολύ ρίχνει τρομερά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου έχει και περισσότερες εκπομπές. Πραγματικά αδυνατώ να κατλάβω αυτή την κίνηση της citroen.
Γιατί αναφέρεστε τόσο απαξιωτικά στα χειροκίνητα κιβώτια; Είναι τόσο κακό πράγμα η δυναμική οδήγηση; Να έχει ο παράγοντας άνθρωπος τον κύριο έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος; Η μήπως πιστέυετε πως στους καιρούς που ζούμε μπορεί πολύς κόσμος να χρυσοπληρώνει αυτοκίνητα με διπλό συμπλέκτη;
Μάλλον είναι θέμα συνήθειας και μόνον. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ι.χ με αυτόματο κιβώτιο και δεν ξέρω πως είναι η αίσθησή του, ούτε καν πως οδηγείται ένα αυτόματο ι.χ.. Από εκεί και πέρα τι γίνεται με το κόστος επισκευής αν πάθει κάτι? Ποιο είναι το κόστος συντήρησής του, ειδικά αυτών με διπλό συμπλέκτη? Όλα αυτά πρέπει να απαντηθούν από εσάς διότι αν περιμένουμε από τις αντιπροσωπείες θα περιμένουμε πολύ.
ως κατοχος GTI V DSG ενα εχω να πω. δεν ξαναγοραζω αμαξι με μηχανικο κιβωτιο. το διπλου συμπλεκτη κιβωτιο της VW ειναι κορυφη εδω και 5 χρονια που κυκλοφορει και εφερε την επανασταση και πλεον ολες οι εταιρειες το αντιγραφουν. ειναι χαζο να εχει κανεις μηχανικο κιβωτιο. απλα οσοι ειναι υπερ του μηχανικου, δεν εχουν οδηγησει το αυτοματο διπλου συμπλεκτη των γερμανων. πως μπορει να γραψει καποιος τη γνωμη του οταν δεν εχει οδηγησει το DSG; αντιθετως ΟΛΟΙ οσοι το εχουν οδηγησει, δεν το αλλαζουν με τιποτα!!!
"Με κιβώτια διπλού συμπλέκτη, σειριακά μηχανικά και αυτόματα 7, 8 και 9 σχέσεων, ποιος επιμένει ακόμη να αλλάζει ταχύτητες μόνος του"; Απάντηση: 1ον. αυτός που δεν θέλει να πάρει την κορφαία έκδοση στα μικρομεσσαία ή να σκάσει πάνω απο 25.000 για ένα αυτοκίνητο και πιστέψε με είναι πολλοί και απο εδω και πέρα πολλοί περισσότεροι!!! .....2ον αυτος που τυχαίνει να μη χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο στη πόλη και ειδικά στην αθηνα που είσαι 4 ώρες την ημέρα στο τιμόνι για 2 χλμ απόσταση....3ον γιατι στις εκτός πόλης διαδρομές στην εθνική δεν αλλάζεις ταχύτητες συχνά,...4ον γιατι σε δρόμο με στροφούλες μπορείς να κάνεις και κάτι παραπάνω να περνάει ωραία η ώρα σου πριν αποχαυνωθούμε τελείως οδηγικα με αυτόματα κιβώτια, αυτόματους πιλότους, αισθητήρες φωτών -βροχής και άλλα χαριτωμένα αξεσουάρ. Υ.Γ. σε μποτιλιάρισμα είναι σίγουρα σωτήριο και μακάρι να είχαν όλα τα μικρά έκδοση με αυτόματο κιβώτιο..τα αυτοκίνητα πόλης στον στάνταρτ εξοπλισμο....και για γυναίκες σωτήριο και πιο πολύ για αυτόν που είνα πίσω τους όταν τους σβήνει η μηχανη ή τους κυλά στη κατηφόρα!!!!
Είχα παλιά ένα αυτόματο αυτοκίνητο, μιά BMW 2500 του 1971 και έτσι έχω γνώση μόνο των παλιών αυτόματων σανζμάν και των ιδιαιτεροτήτων τους, όπως τις αναφέρετε και εσείς. Είμαι φίλος και κάτοχος παλιών αυτοκινήτων και δεν ξέρω ποιά είναι η αίσθηση ενός σύγχρονου αυτόματου κιβωτίου (το μόνο σύγχρονο που είχα ήταν ένα Smart, το οποίο είχε σειριακό κιβώτιο, αλλά περίμενες μια ζωή να αλλάξει η κάθε σχέση). Παρόλα αυτά ένα αυτόματο κιβώτιο έχει πολλά πλεονεκτήματα στην άνετη οδήγηση. Όμως έχει και μειονεκτήματα. Δεν μπορείς να έχεις μιά συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο, για όσο χρόνο τη θέλεις. Το σύστημα θα την αλλάξει με την αμέσως μεγαλύτερη, ή την αμέσως μικρότερη, ανάλογα με το πόσο γκάζι πατάς. Έτσι αν θέλεις να παίξεις, σε μιά στροφή, ντριφτάροντας, που για να το πετύχεις χρειάζεται να παραμείνεις σε μιά σχέση, 2η ή 3η σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, το αυτόματο κιβώτιο δεν θα σου κρατήσει τη σχέση που θέλεις για όσο τη θέλεις, αλλά αν μεν αφήσεις λίγο το γκάζι, θα επιλέξει την αμέσως ανώτερη, άρα θα σε κρεμάσει, ή αν πατήσεις περισσότερο γκάζι θα κατεβάσει μια σχέση και θα κάνεις τετακέ. Ίσως θα ήταν καλύτερο ένα σειριακό σύστημα, όπως αυτό που έχουν πολλά αυτοκίνητα, που δεν έχουν μεν πεντάλ συμπλέκτη, αλλά έχουν ταχύτητες που επιλέγονται από λεβιεδάκι στο τιμόνι. Έτσι δεν ταλαιπωρείς το αριστερό σου πόδι, αλλά έχεις τη δυνατότητα επιλογής της σχέσης που θέλεις και γιά όσο χρόνο τη θέλεις. Στο κάτω κάτω υπάρχουν κάποιοι οδηγοί, που δεν βλέπουμε το αυτοκίνητο μόνο σαν εργαλείο, για να μας μεταφέρει από το ένα σημείο στο άλλο, με τη μεγαλύτερη άνεση και οικονομία, αλλά και σαν μέσο διασκέδασης, με τα Burn out, τα Drift κ.λ.π. για τα οποία δεν βοηθάει το αυτόματο κιβώτιο.
Θα ήμουν φανατικός θιασώτης του σειριακού σαζμάν εαν, μπορούε να υπάρξει και σε ταπεινές εκδόσεις με πραγματική λειτουργία και αξιοπιστία. Το κάνω λιανά. Εννοώ οτι δε θα πρέπει να κρεμάει και να αλλάζει σχέση πρίν τη διάθεση του οδηγού. Να έχει την αμεσότητα της αλλαγής του συμβατικού και να έχει φυσικά και την αξιοπιστία στο χρόνο ενός συμβατικού. Α! για να μη ξεχάσω, αν είναι να θέλω μια περιουσία σε περίπτωση βλάβης......καλύτερα με την παραδοσιακή συνταγή.
Αυτος που θελει να συμμετεχει στην οδήγησή και οχι καθε λιγο να του περνουνε τα χρηματα με κατι νεο, που αν μη τι αλλο παθει κατι ειναι πολλα τα λεφτα .ΤΖΙΣ