Η νέα Mercedes SLK
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes SLK

Mercedes SLK

(10/3/2011)

Το μοντέλο υπόσχεται σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου (έως και 25%), ενώ φέρει πληθώρα νέων τεχνολογιών σε σχέση με το αυτοκίνητο που αφήνει πίσω. Εκτός λοιπόν από την επαναστατική λειτουργία «Magic Sky Control» της ηλιοροφής, που μπορεί να αφήνει το φως του ήλιου να περνά στην καμπίνα ή όχι, με το πάτημα σχετικού διακόπτη, η νέα SLK θα χρησιμοποιεί τεχνολογία που αναμένεται να την φέρει στην κορυφή της κατηγορίας της, σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις των υπευθύνων της φίρμας.


Εσωτερικά ο διάκοσμος της SLK είναι παραπλήσιος αυτού της SLS AMG!

Εσωτερικά ο διάκοσμος της SLK είναι παραπλήσιος αυτού της SLS AMG!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Έτσι στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται το επαναστατικό Attention Assist (με ανίχνευση της τάσης του οδηγού για υπνηλία-drowsiness detection), και το σύστημα Adaptive Braking που δεν αφήνει το όχημα να κυλίσει προς τα πίσω όταν αυτό είναι ακίνητο σε μια ανηφόρα, χωρίς ο οδηγός να πατά το φρένο. Ως επιπλέον εξοπλισμός θα διατίθεται το Distronic Plus το οποίο διατηρεί την απόσταση από το προπορευμένο όχημα σταθερή, ενώ μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και να το επιταχύνει ξανά, ανάλογα με το πώς κινείται το όχημα εμπρός.
Από πλευράς κινητήρων η νέα SLK θα παρουσιαστεί αρχικά με τρία μηχανικά σύνολα. Οι τετρακύλινδρες εκδόσεις είναι οι SLK 200 BlueEFFICIENCY και SLK 250 BlueEFFICIENCY στα 1.796 κ.εκ. με την απόδοση στους 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Μάλιστα η Mercedes υποστηρίζει ότι η έκδοση SLK 200 είναι η πιο οικονομική στην κατηγορία της με κατανάλωση στα 6,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα (με το αυτόματο κιβώτιο 7G TRONIC PLUS που εδώ αποτελεί επιπλέον εξοπλισμό), και CO2: 142 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. για το μοντέλο έρχονται σε 7,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. (με το χειροκίνητο κιβώτιο).

ELASTIKA 2024
moto